21 Ekim 2023 Cumartesi

0 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Ekim 2023


 Ekim ayının üçüncü videosuyla karşınızdayım. Aslında daha gelecek kitaplarım var ama onları beklemeden çektim çünkü önümüzdeki hafta izne çıkma durumum var dolayısıyla buralarda olamayacağım için kasıma sarkar diye düşündüm bu yüzden de dayanamadım çektim. 

Zaten muhtemelen diğer kitapların gelmesi de kasım ayını bulacaktır diye düşünüyorum. 


Öncelikle siparişimi Amazon ve Kitapyurdu'ndan verdim. Çünkü biliyorsunuz ki artık deli gibi indirim kovalıyoruz ve yakaladık mı ne yazık ki düşünmeden alıyoruz işte öyle bir anda bu kitapları aldım 🙈 Neler aldığımı ve yorumlarımı YouTube videosunda paylaştım onu aşağıya ekliyorum ayrıca YouTube'dan da izleyebilirsiniz. 

İndirimleri Instagram sayfamda (@illekitap) duyuruyorum. Takipte olursanız gördüğüm indirimleri sizlerle de paylaşır ve haberdar olursunuz böylece alacaklarınız varsa kaçırmazsınız bazen çok iyi indirimler olabiliyor. 

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. 😇





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın