28 Ekim 2023 Cumartesi

0 Yunsul & Rino - İmparatorun Kızı Cilt 3


~~~*~~~
Caitel şu an çok soğuk görünüyor. Önceden ne olursa olsun bana bir yabancıymışım gibi bakmazdı... Nedense kendimi garip hissediyorum. 
Kalbim ağrıyor.
~~~*~~~
 

Veee İmparatorun Kızı 3.cildin yorumuyla karşınızdayım. Size tavsiyem kitapları alın ama bekleyin seri tamamlansın peş peşe okuyun çünkü o zaman daha keyifli oluyor tam bir anime izlermiş gibi gözünüzün önünden akıp gidiyor hikaye. 

Ben üç cildi peş peşe okudum gördüğünüz üzere zaten yorumları da peş peşe yayınladım ancak şunu söylemeliyim ki çoook güzeldi. Keşke bitmeseydi dedim. 

Çizimler çok iyiydi duyguları da çok güzel anlatıyordu. Mesela üzgün Prenses Ari yüz ifadesi ya da kızgın İmparator Caitel ifadesi çok güzel anlatılmıştı. 


~~~*~~~
Kollarımı açınca Caitel her zamanki gibi beni kucakladı. Biliyorum, alışan yalnızca ben değilim. 
Sende bana alıştın. 
~~~*~~~

Bu cildin kısaca konusunu anlatmak gerekirse; Caitel, kızından ayrılmamak için çabalasa da savaşa gitmek zorunda kalır. En büyük korkusu kızının kendisini unutmasıdır ama ülkesi içinde savaşta yer alması gerekmektedir. Kızının kendi bileğine bağladığı mendille savaş alanlarında yer alırken Prenses Ari de hem büyümeye hem de babasından uzak bir şekilde yaşamaya devam etmektedir. Perdel ve karısı Silvia ile vakit geçirirken aynı zamanda Serira'nın oğlu Cito ile de arkadaşlık etmektedir. Bütün bunların yanında aradan geçen üç aydan sonra Caitel geri döner ve her ne kadar endişeli olsa da kızı konusunda kendisine doğru koşan küçük kızını görmek ve onun kendisini hatırlaması da çok güzel bir baba kız anının yaşanmasını sağlar. Caitel baba olmayı Ari sayesinde öğrenirken, küçük kız genç adama aynı zamanda sevmeyi de öğretmektedir. Bütün bunların yanında Assisi de boy göstermeye başlayarak kitaba bir gizem katar çünkü Ari bir gün genç savaşçıyı ağlarken görür ve bunun sebebini bilmemesi, genç savaşçının kendisinden kaçar hamleleri Ari'yi iyice meraklandırır. Bütün bunların altındaki gizemi de merak eder. Tabi bütün bunların yanında Caitel'in de geçmişine her geçen an daha da detay öğrenmeye başlıyoruz. 

Caitel'in savaştan kaçınmasının en büyük sebebi Ari'nin kendisini unutacağını sanırken üç ay sonra savaştan döndüğünde kızının kendisini karşılaması ve o sahne çok güzel anlatılmıştı. Çok tatlıydılar. Sırıtarak inceledim o sahneyi ve okudum birkaç sefer. 


~~~*~~~
Babamın yaptıkları yüzünden ben de suçlu oldum ama bunu ben seçmedim. 
Bu, Caitel'in kızı olarak doğduğum andan itibaren kaçamayacağım bir kaderdi. 
Bir babanın hatalarını kendi çocuğundan başka kim temizleyebilir?
~~~*~~~

Ari ve Cito'nun arkadaşlığı da çok tatlıydı, hep ne zaman arkadaş olacaklar diyordum ve sonunda onları arkadaş olarak gördüm çok tatlıydılar 😍

Assisi ile Caitel arasındaki ilişki merak uyandıran detaylar var. Çünkü öyle sahneler okuduk ki kitapta iki arasında ne oldu, ne geçti, nasıl bir ilişkileri var merak uyandırdı. Üstelik Assisi'nin Ari'den kaçması da başka bir detay... 

Perdel ve Caitel'in Ari hakkındaki tartışmaları beni çok güldürdü hele ki kızın yok senin modları çok iyiydi. 

Çok güzel, eğlenceli ama sevimli sahneleri olan bir kitaptı ve ben yine çokça severek okudum. 

Kitaba dair puanım 5 üzerinden 5 veriyorum. 🌟🌟🌟🌟🌟 

Sevgili Athica Books lütfen hemen serinin diğer kitaplarını da çıkarın. 


~~~*~~~
Caitel'i gördüğüm an. Dizlerimin bağının çözüldüğünü hissettim. Buna rahatlama mı deniliyor?... Bir anda tüm endişelerim uçup gitti. Bu anı asla inkar edemem. 
Yüzünü gördüğümde anladım. Onu ne kadar çok beklediğimi.
~~~*~~~

~~~*~~~
"İlk kez... Birini görmek istedim. Özlem dedikleri şey bu mu?" 
"Evet... Buna özlemek deniliyor. Bu daha hiçbir şey, ileride daha fazlasını hissedeceksiniz."
~~~*~~~


İmparatorun Kızı Serisi



Kitabın adı     : İmparatorun Kızı Cilt 3
Orijinal adı     : 황제의 외동딸 3
Yazarı            : YunSul
Çizer              : Rino
Çevirmen        : Habibe Yılmaz
Seri Bilgisi       : İmparatorun Kızı #3
Yayınevi          : Athica Books
Sayfa sayısı     : 248

Kitabın tanıtım yazısı: 

"PRENSES, BABANI ÖZLEMEDİN Mİ?"

"BABAM MI?"


Caitel gideli iki ay oldu. Zaman çok hızlı akıyor. Bir bakmışsın büyümüz ve evlenmişim. Her zaman öyle olmaz mı? 
Derken büyükanne olmuşum... Ah bu çok korkunç!

Bir gün Perdel ve Silvia ile takılıyor, bir gün Graecito ile oynuyorum... İki yaşındaki bir prenses başka ne yapar ki? 

Günler böyle geçerken bir baktım ki babam geri döndü. 

Bu şekilde gönlüm rahat yaşıyordum ama aniden ortaya çıkan bu adam yüzünden hayatım alt üst oldu. 

Etrafımda yakışıklı adam çok olmasına rağmen düzgün bir adamın olmaması hayatın bana bir tuzağı! Kesin bu sefer ki hayatım da mahvoldu. 







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın