16 Ekim 2023 Pazartesi

0 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Ekim 2023

 

Ekim ayının ikinci videosuyla karşınızdayım. Aslında kitapları ayrı ayrı aldığım için posta posta geliyor ve elimden geldiğince biriktirip paylaşım yapıyorum. Bu yüzden de bir ayda birkaç video gelebilme potansiyeli olabiliyor. 😇


Öncelikle siparişimi bu sefer üç farklı yerdendi, Hepsiburada - Amazon - D&R sitelerinden yaptım. Hangisi nerede daha uygunsa oradan almaya çalışıyorum ki daha çok alma şansım olsun. Resmen indirim kovalar durumdayız. 

İndirimleri instagram sayfamda (@illekitap) duyuruyorum. Takipte olursanız gördüğüm indirimleri sizlerle de paylaşır ve haberdar olursunuz böylece alacaklarınız varsa kaçırmazsınız bazen çok iyi indirimler olabiliyor. 

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. 😇







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın