26 Mayıs 2021 Çarşamba

0 Yeni Kitaplarım - Mayıs 2021

İtiraf ediyorum bu ay çok fazla kitap aldım ama bayram hediyesi yaptım kendime :) sanki hiç almıyormuşum gibi diyorum bir de değil mi :) 

Neyse... ;) 

Evet bu ay biraz fazla almış, abartmış olabilirim. Ama bayram yüzünden... cidden çok güzel indirimler vardı ve ben de kaçırmak istemedim. 

Öncelikle ilk alışverişimi kitapyurdu.com adresinden yaptım. Biliyorsunuz ki Pegasus Yayınları'nın bazı kitapları setli satışta ve oldukça uygun fiyatlara... ben de uzun zamandır almak istediğim kitapların setli satışını kaçırmak istemedim ve onları hemen sepete attım. Tabi sadece onlarda olmadı iki Pegasus yenisi ve bir tane de Özge Erkin kitabını sepete atıp aldım. Almazsam içim rahat etmezdi zaten. 

Özge Erkin kalemini sevdiğim yazarlarda biri ve bütün kitaplarını alıyorum sanırım bir ara da okumalıyım. Ancak size de tavsiye ederim :) 

Kitapyurdu'ndan toplamda 9 kitap almışım... 


Neler aldığımı sıralamak gerekirse; 

  • Özge Erkin - Karamolla
  • Heather Morris - Cilka'nın Yoculuğu
  • Barry Lyga - Katil Avcısı
  • Cathy Maxwell - Evlilik Sözleşmesi
  • Cathy Maxwell - Yıldırım Nikahı
  • Cathy Maxwell - Aşkı Sende Buldum
  • Cathy Maxwell - Geç Kalmış Aşk
  • Cathy Maxwell - Hayaller Gerçek Olunca
  • Cathy Maxwell - Skandal Evlilik 

 


İkinci alışverişim de bkmkitap.com dan yaptığım alışverişti. Aslında hiç hesapta olmayan kitapları aldım ama Yabancı Yayınları için birkaç günlük %50 indirim yaptı ve bununla da kalmadı bayrama özel kod ile değişik limitlere özel indirim sağladı. Durum bu olunca da değerlendirmemek olmazdı. 

Genele bakılınca da oldukça iyi bir fiyata aldım şu kitapları. Asla pişman değilim :D 

Hepsi Yabancı Yayınları'nın kitapları ve son çıkanlar... hepsi normalde alışveriş listemdeydi kaçırmadım da... merak ettiklerimdendi, kısa zamanda okurum inşallah diye umuyorum. 

BKM Kitap'tan da 6 kitap almışım. 



Neler aldığımı sıralamak gelirse; 
  • Erin Watt - Paramparça Prens
  • Jennifer A. Nielsen - Düzenbazın Kalbi
  • Jennifer A. Nielsen - Savaşçının Laneti
  • Stacey Lee - Gizli Kokular Bahçesi
  • Shelby Mahurin - Yılan ve Güvercin



Toplamda 15 kitap almışım, yine okuma hızımdan daha hızlı bir şekilde alışveriş yapıyorum. Umarım bir gün yetişim bu hıza... 

Aralarında okuduklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum :) 







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın