1 Mayıs 2021 Cumartesi

0 Neler Okudum - Nisan 2021

Nisan ayında neler okuduklarımla karşınızdayım. Bence oldukça verimli bir ay geçirdim ve şunu söylemeliyim ki oldukça da güzel geçirdim bence. 

Çok çeşitli kitaplar okumanın yanında uzun zamandır okumak istediğim kitapları okudum, yeni çıkanları okudum ve daha da önemlisi merak ettiklerimi okudum. 

Mayıs ayını da aynı şekilde geçirmeyi hedefliyorum. :) 

Çok çeşitli geçirdim yine ayı, aşktan gerilime, polisiyeden tutkulu aşka kadar oldukça çeşitlilik vardı tıpkı yabancı yazardan Türk yazara kadar her şekilde kitap okudum. Bu durumu da devam ettireceğim. Özellikle yazar çeşitliliği konusunda çünkü elimde okumadığım çok fazla Türk yazar var. 

Ayrıca bir tane de röportajım vardı ay başında, bence çok da güzel bir röportaj oldu ve yazarın kendisinden de ayrıca bir seriye özel röportaj için söz bile aldım :) 

Neyse çok uzatmayayım ve ayın özetini aşağıda sizinle paylaşıyorum :) 


Neler okudum;

  • Bella Andre - Her Zaman Aklımdasın = Puanım : 5/5
  • Zeliha Eren - Yemezler Güzelim         = Puanım : 4/5 
  • J. J. McAvoy - Acımasızlar                 = Puanım : 5/5
  • J. J. McAvoy - Dokunulmazlar           = Puanım : 5/5
  • Özlem Çoban - Hasat Katil Doğan     = Puanım : 4,5/5
  • Monica McCarty - İskoç Sürgünü       = Puanım : 5/5
  • Sabahattin Ali - Kuyucaklı Yusuf       = Puanım : 5/5
  • Nora Roberts - Kindar Ölüm              = Puanım : 5/5
  • Tupba Atıcı Coşar - Tadında Aşk Var = Puanım : 5/5
 


Röportajlarım;

  • Aşkın Nur Karataş ile Röportajım : TIK



İşte benim ayım böyle dolu geçti. Peki sizlerin ayı nasıldı? 

Mayıs ayı hepimiz için bol bol kitaplı olsun :) 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın