25 Aralık 2021 Cumartesi

0 Vi Keeland - Rakipler


~~~*~~~
"Weston karanlık gecede parlayan bir yıldız gibi. Gökyüzünü aydınlatabilir ama sonunda o ateş söner ve tüm parçalar dağılır. Seni de karanlığa makhum eder."
"Güneşin de bir yıldız olduğunu biliyorsun, değil mi? Bazen bir yıldızın her gün geri geleceğine güvenebiliriz."
~~~*~~~
 

Bu kadının kitaplarına bayılıyorum, cidden çok iyi yazıyor nasıl bunu başarıyor bilmiyorum ama karakterleri, olayları, duyguları ifade şekli çok çok iyi. Bu yüzden çok büyük keyifle okudum. 

Vi Keeland, ne yazarsa okurum dediğim nadir yazarlardan biri. Ciddi anlamda her kitabında bana istediğimi veriyor ve her kitabını kapattığımda bir tatmin ve yüzümde gülümseme oluyor. 

Evet, yazarın kitapları +18 ve erotik sahneleri var ama duyguları da çok iyi kaleme aldığı için ve kurguladığı için bu sahneler o kadar da üstünde durulması gereken detaylar olmuyor. En azıdnan ben öyle düşünüyorum. 

Romantizm, aşkı, aile ilişkilerini, karakterlerin kendi içlerindeki savaşları, güçleri, olay kurgusu her şeyiyle hem oldukça akıcı hem de okuru tatmin edip burası şöyle olsaydı tarzında yorumlara kapatacak şekilde yazmıştı kitabı. 


~~~*~~~
"Biz bir kasırga ve volkan gibiyiz. İkisinin bir araya gelmesi çok nadirdir. Ama geldikleri zaman patlayıcı olurlar."
~~~*~~~

Kitabın konusundan bahsetmek gerekirse; Sophia ve Weston, büyükbabalarına yüzde kırk dokuz hisseyle miras kalan oteli işletmek ve bir hayır kurumuna bağışlanan yüzde ikilik hisseyi alıp çoğunluğa sahip olmak için otele giderler. Her iki gencin de tanışıklıkları çocuklarına dayansa da ailelerinin arasında büyükbabalarından gelen düşmanlık ikili arasında sıkı bir rekabete sebep olur. Bu rekabet sadece iş hayatında değildir aynı zamanda normal hayatlarında da birbirlerini düşman olarak görmek zorundadırlar çünkü ailelerinden öyle yetiştirilmişlerdir. Ancak hesaba katmadıkları şey beraber çalışmaları sırasında ve geçmişten de gelen birbirlerine ait olan çekimdir. Çünkü her ikisi de birbirlerini oldukça çekici bulmanın yanında cinsel olarak da beğenmektedirler. Bir anlık bir gaflete düşüp bir geceyi beraber geçirmeleri sonucunda ise olaylar iyice sarpa sarar çünkü hem oteli işletmek hem kalan yüzde ikilik hisseyi almak hem birbirine düşman olmak zorundadırlar... aynı zamanda birbirlerini tanıdıkça harekete geçen duygularla savaşmak zorundadırlar çünkü ikili birbirlerine aşık olmaya başlamışlardır. 

Sophia ile Weston'ın geçmişlerindeki hataları, ailelerinin düşmanlığı ve birbirlerine karşı hissettikleri duygularla nasıl baş edip neleri göze alacaklarını okuyoruz. Üstelik bunu zaman zaman eğlenceli çoğu zaman tutkulu ve sonlara doğru da aşk dolu okuyoruz.

Öncelikle Weston'a kitabı okumaya başladığım an aşık oldum. Adamın duruşu, düşünceleri, tavrı ve iç dünyasında yaşadıklarıyla çoook aşık olunası bir karakterdi. Hele kendini yeterince iyi olduğunu düşünmemesi, hep birilerinin yedeğiymiş gibi hissetmesi, dibi vurup da kendini toparlama çabası, bütün bunların yanında Sophia'ya karşı tavırları falan... çoook güzeldi. 

Sophia ise... ailesindeki o kadar küçümsemelere ve yaşadıklarına rağmen kendini kanıtlama çabası ve bunun için çırpınması çok güzeldi. Güçlü kadınları severim ve Sophia'nın o güçlü duruş çabası çok çok güzeldi. 


~~~*~~~
"Aslında ben de seni görmek için ofisine gelecektim."
"Beni şimdiden özledin demek?" diye sordu sırıtarak.
"Birkaç saat önce lobideki sütunun arkasına saklanıp kahvemi alırken beni izlediğini görmüşken seni nasıl özleyebilirim?" 
~~~*~~~

Weston ve Sophia'nın aralarındaki tartışmalar, atışmalar sonrasında gelen tutku güzel anlatılmıştı. İkilinin birbirlerine itirafları ve iş konusundaki başarıları güzel detaylardı. Ama en iyisi de geçmişlerinden olan yaraları birbirleriyle paylaşmalarıydı... 

Weston'ın Sophia ile ilgili fark ettiği ince detaylar, onu izlemesi çok güzeldi. Hele çiçek gönderme detayı ama sonraki olaylardan verememesi... kahvesini alırken izlemesi... çok güzeldi. 

Weston kesinlikle aşık olunası adamdı. 

Kitabın sonundaki yılbaşı ağacı detayı ve sonrası çok çok çok güzeldi. 

Ayy ben bu kitabı çok beğendim. Aşırı güzeldi. Bu türü sevenlere ve bu yazarı sevenlere kaçırmadan okuyun derim. Ki zaten dediğim gibi ben bu yazarı çok severim. En güzel tarafı da hiçbir zaman gereksiz uzatmalara girmemesi ve tadında bırakmasıydı. Çünkü bazı yazarlar sırf uzasın diye gereksiz tripler sokar kitaplara ama bu kadın bunu yapmıyor ve bunu çok seviyorum. O yüzden bu kadın ne yazsa okurum diyorum. :)

Benim nazarımda kitap 5 üzerinden 5'likti. 


~~~*~~~
Başından beri, tartışmalarımızın onu benim için karşı konulmaz hale getirdiğini düşünmüştüm. Öfkesi benim alevim gibiydi ve ben de kibritle oynamayı seven küçük bir çocuktum. Ama o anda, çekildiğim şeyin onun öfkesi olmadığını anladım - çekildiğim şey onun gücüydü. Bir odaya girdiğinde güzelliği inkar edilemezdi. Gülümsediğinde dizlerim titriyordu. Ama duruşunu dikleştirdiğinde ve gözleri kararlılıkla parlarken, benim için sadece bir kıvılcım değildi. O ateşin ta kendisiydi. İnkar edilemez derecede güzel ve vahşi bir yangın. 
~~~*~~~


Kitabın adı      : Rakipler
Orijinal adı     : The Rivals
Yazarı            : Vi Keeland
Çevirmen        : Neslin Gizem Efeoğlu
Yayınevi          : Yabancı Yayınları
Sayfa sayısı     : 296

Kitabın tanıtım yazısı: 

Sophia Sterling ve Weston Lockwood arasındaki rekabet onlar doğmadan çok öncesine dayanıyordu. Büyükbabaları gençliklerinde yakın dost ve iş ortaklarıyken, paylaşamadıkları bir kadının aşkı uğruna tüm gemileri yakmışlardı.

Bu savaştan galip çıkamayınca da kendi otel imparatorluklarını kurmuş ve ezeli rakipler hâline gelmişlerdi. Esas kadın Grace Copeland ise ilk göz ağrıları olan otele prestij katmakla meşguldü.

Sterlingler ile Lockwoodlar arasındaki çekişme sonraki nesillere aktarılmış ve aradan geçen altmış yılda biraz olsun azalmamıştı. Ta ki Grace oteli iki düşman aileye miras bırakana kadar.

Normalde Sophia, Weston’dan mümkün olduğunca uzak durmaya çalışırdı. Fakat içine düştükleri bu yeni durumda, nefret etmeye yazgılı olduğu adamla aynı otelde kapana kısılmıştı ve birbirlerini gırtlaklayacak hâle gelmeleri uzun sürmeyecekti.

Ancak ikisinin de bildiği üzere her kavgaları tek bir şekilde sonlanıyordu: Yatakta. Bu artık sadece bir hisse savaşı değil, geçmişin rövanşıydı.

Ateş ve buzun savaşından hangisi sağ çıkacaktı?

“Favoriler rafımın başköşesine yerleşti bile.” —TJ Loves to Read

“Düşmanlıktan aşka dönen bu hikâyeyi okuduktan sonra soğuk bir duşa ihtiyacınız olacak.” —Miss Petite Brunette Book Blog

“Yazarın en sevdiğim kitabı oldu. Her kelimesine bayıldım. Yüzümde şapşal bir sırıtışla okudum.” —Kitty Kat’s Crazy About Books

“Elinizden bırakmak istemeyeceksiniz.” —Book Addict Reviews

“Her sayfası sizi mest edecek.” —CNC Bookish Vibes

“Bu ikili arasındaki çekim resmen sayfalardan taşıyor.” —Cat’s Guilty Pleasure

“Rakipler, bir romans kitabından isteyebileceğiniz her şeye sahip – sağlam bir hikâye, harika karakterler, yoğun bir çekim ve eğlence. Vi Keeland kitapları arasında en seksi olanı resmen bulduk.” —Kindle Crack Book Reviews





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın