20 Aralık 2021 Pazartesi

0 Yeni Kitaplarım - Aralık 2021

Bu seferki yazım yeni kitaplarımla ilgili. Bu ay çok fena kitap alışverişi yaptım ama çok güzel kitaplar çıktı kendime engel olamadım.  

Alışverişimi kitapsepeti.com dan yaptım hem güzel indirim vardı hem de her kitabı burada bulabiliyordum. İki farklı sipariş olarak aldım kitapları, ne yazık ki ne indirimi kaçırmak istedim ne de beklemek... durum bu olunca birere hafta arayla aldım kitapları. 

İlk siparişimde biraz bekledim, tedarik edilmesine rağmen kargoya verilmesi biraz uzun sürdü ama kargoya verildiğinde ertesi gün ulaştı elime. İkinci siparişimde ise hemen tedarik edildi ve hızla kargoya verildi. 

Bu ay daha fazla almayacağım zaten dünya kadar okumadığım var bir de fiyatlar göz önüne alındığında gerçekten ilgimi çeken olmadıkça almayacağım. Gerçi hep böyle diyorum ama yine de alıyorum :D 

Neyse...  neler aldığıma gelirsek hemen sıralıyorum :)
  • Vi Keeland - Rakipler 
  • Josie Silver - Lydia'nın İkinci Hayatı
  • Paula Quinn - Bir Arzunun Güncesi
  • Sophie Cousens - Bir Tesadüftü Aşk
  • Nora Roberts - Milat
  • Kerrie Maniscalco - Kötülerin Krallığı
  • Chloe Gong - Şeddetli Hazlar

Vi Keeland, favori yazarlarımdan biri, çıktığı anda kitabını almazsam olmazdı ve Nora Roberts'da öyle. Keşke Eve Dallas'a devam etmeyi becerebilse yayınevi ama resmen harcadılar güzelim seriyi. 

Aralarında okuduklarınız var mı? Varsa yorumlarınızı bekliyorum. Öncelik vermemi istedikleriniz varsa onu da yazarsanız öne çekebilirim onu :) 





 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın