1 Kasım 2023 Çarşamba

0 Ekim Ayı Nasıl Geçti?


 Selam millet.... 

Tekrardan 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nız... Cumhuriyet'imizin 100. yılı kutlu olsun. 

Ekim ayı Cumhuriyet ayı oldu bizim için. Hep söylüyorum yine söyleyeyim ben bu sene 19 Ekim'de Anıtkabir'deydim. Ona dair deneyimimi kısaca bir yazıda yazdım. CUMHURİYET'İMİZİN 100.YILI yazısında anlattım oradan okuyabilirsiniz. 

Bunların haricinde ayım dolu dolu kitaplarla geçti. Bir de bir yenilik yaptım ve blogger hayatını azıcık da olsa gündeme getirmek, ayağa kaldırmak ve unutulmuş blogları tekrardan hatırlamak adına Blogger'larla Röportajlar yapmaya başladık. İlkini de bu ay yaptık. Kasım ayı içinde programımızı hazırladık. Güzel şeyler olacak hissediyorum. 

Yine kitap alışveriş videolarımı YouTube hesabımda paylaştım, Takip etmek isterseniz YouTube kanalımı buraya bırakıyorum. Youtube Kanalım  

Filmler izledim ama paylaşımı yapmadım sanırım Kasım ayında Harry Potter serisini tamamlama planım var Ekim ayında tamamlayamadım 🙈

Okuduğum her şeyin yorumu blogda var, detaylı yorumlara ve alıntılara bakabilirsiniz. Röportajın da linkini aşağıya bırakacağım. 😇

Neler Okudum

🌟🌟🌟🌟      =  Jung JaeHan - Yeonnam'ın Yakışıklı Şamanı, Cafe Minamdang 
🌟🌟🌟             Liz Carlyle - Yalnzı Benim Ol
🌟🌟🌟             Yazar Pink - Ateş Hattı
🌟🌟🌟🌟🌟 =  Teagan Hunter - Gizli Vuruş
🌟🌟🌟🌟🌟 =  Yunsul - Imparatorun Kızı Cilt 1                                 
🌟🌟🌟🌟🌟 =  Yunsul - Imparatorun Kızı Cilt 2                  
🌟🌟🌟🌟🌟 =  Yunsul - Imparatorun Kızı Cilt 3                                      
🌟🌟🌟🌟🌟 =  Nora Roberts - Ölüm Tanığı
 

Röportajlar

Kitap ve Seriler Blogu Röportajı  TIKLAYINIZ
Hayat Kitapla Güzel Blogu Röportajı  TIKLAYINIZ



İşte Ekim ayı da geçti gitti. Kasım ayına giriyoruz. Umarım hepiniz için bol kitaplı, güzel ve eşsiz anılarla dolu Cumhuriyet Kutlaması ile geçmiştir. 





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın