19 Ekim 2019 Cumartesi

0 Jack London - Vahşetin Çağrısı


~~~*~~~
Adil oyun diye bir şey yoktu. Bir kere yere düştün mü sonun geldi demekti. Eğer öyleyse, o da hiçbir zaman yere düşmeyecekti.
~~~*~~~

Teee küçücük bir çocukken, henüz ortaokul çağındayken okuduğum bir kitaptı. Türkçe öğretmenimiz okutmuştu ve hala hatırlarım o zamanlar okuduğum satırları. Şimdi bir de yetişkinken okuyayım dedim. Biliyorsunuz bazı kitaplar her yaşta okunur ve farklı yaşlarda öğrendiklerin de bakış açında farklı olur. Bu yüzden bu kitabı amaan çocuk kitabıdır deyip geçmeyin okuyun.

Jack London, küçüklüğümden beri favori klasik yazarlarımdan biridir. Hiçbir zaman okumaktan sıkılmamışımdır kendisini. Vahşetin Çağrısı'nı okurken de sıkılmadım. 

0 ALINTI // Sylvia Day - Günaha Davet


Sırayla Sylvia Day'in historical romans kitaplarını bitiriyorum ve bu seferde Günaha Davet'i okumuştum. 2. kez okuyorum ve sizlere bol bol alıntı ile geldim.

Yorumum blogda yer alıyor. Yorumu okumak için TIKLAYINIZ!

Bu arada biliyorsunuz ki blogumuzun instagram adresi var ve her ay en az 1 tane historical romans okuyoruz bunun içinde bir sayfa açtım. Okursanız mutlaka etiketleyin bizi ki sizler respot yapabilelim. :)

#illekitaplahistoricalokuyoruz hashtagımız ve sayfamız da @illekitaplahistoricalokuyoruz

Neyse şimdi alıntılara geçelim :) 

15 Ekim 2019 Salı

4 Sylvia Day - Günaha Davet


~~~*~~~
Bir erkek bir hazine bulacak kadar şanslıysa o hazineyi korumaktan, onun üzerine titremekten ve onu hayatının en değerli parçası haline getirmekten zevk duyar. 
~~~*~~~

Sylvia Day'in okuduğum ilk kitabı olmasının yanında ikinci kez okuduğum ilk kitabı aynı zamanda. Üzerinden onca zaman geçti ki bari dedim tekrar okuyayım hazır Sylvia Day okuyorken. Yorumumu da güncelleyip sizlerle paylaşayım. 

Historical romans okumaya ilk başladığım dönemlerde okumuştum ve içerisindeki karakterlerin aykırılıkları aslında aykırılık değil de farklılıkları ve kadınları da erkekler gibi arzulu, ne istediğini bilen ve istediğini elde etmeye hevesli yazması ilk okuduğumda rahatsız etmişti ama şimdi okuduğumda hiç rahatsız olmadım çünkü bu türde hep kadınların masumluğuna değinirken erkeklerin her çiçekten bal alır modda olmasını okuyorduk. Sylvia Day ise buna bir dur diyerek farkını ortaya koyup kadınları da aynı ölçüde arzulu ve sevdiği erkeği elde edebilecek güçte yazması çok iyiydi. Bu hoşuma gitti. Sylvia Day'in kitaplarının en sevdiğim özelliği de bu zaten. 

12 Ekim 2019 Cumartesi

1 Merryliss Taylor - Ve Aşk S*çtı


~~~*~~~
Aşk, insanoğlunun itiraf etmekte güçlük çektiği cinsel duygularına anlam kazandırmak için icat ettiği en büyük kamuflajdır. 
~~~*~~~

İtiraf ediyorum oldukça değişik ve ilginç bir kitap okudum. Genel olarak kişisel gelişim tarzında bir kitap olsa da aklınıza o klasik klişe kişisel gelişimler gibi olduğu gelmesin sakın. Çünkü bu kitap cidden çok farklı. 

Yazarın okuduğum ilk kitabı bir FQ adında bir kitabı varmış. İlginç ve değişik bir anlatım tarzı vardı. Zaten kitabın adından anlaşılacağı üzere oldukça da aşk adı altında aslında insanoğlunun aklından ya da bilinçaltından ya da imalarda neleri düşündüğünü anlatıyordu. 

8 Ekim 2019 Salı

2 ALINTI // Lori Nelson Speilman - Aşk Peşinde Bir Yıl


Size Aşk Peşinde Bir Yıl kitabının son 50 sayfasından okurken sırıttığım satırları paylaşacağım. Tabi ki 50 sayfayı değil aslında sondan ikinci bölümün sonu yazmak çok saçma olur diye öyle dedim :D 

Neyse bence kitabın en aşk dolu ve sırıttıran satırları o satırlardı bu yüzden bence paylaşmaya değer diye düşündüm. 

Tabi biraz da hayatın nereden nereye gideceğini bilemediğimizi gözler önüne seren satırlardı. Mutlu son evet ama gittikleri yolda gelip geçici gibi gelmişti okurken :D Böyle olması hoşuma gitti itiraf ediyorum :D

Neyse işte size sırıttıran aşk dolu mutlu sondan bir alıntı :) 

0 Lori Nelson Spielman - Aşk Peşinde Bir Yıl


~~~*~~~
Sevgi aramak, insanı incinebilir kılar. Sadece sağlıklı insanlar kendilerine incinebilir olma izni verirler. 
~~~*~~~

Uzun zamandır elimde olan bir kitaptı ve aşk kitabı olduğunu düşünerek okudum. Açıkçası ismine bakıldığında aşık olduğu kadının veya adamın uğruna yıllarını harcamış aşık bir insan bekliyordum. Ya da onun gibi bir şey... olmadı o türevde bir şey ama kesinlikle böyle bir kurgu beklemiyordum. 

Bu konuda yayınevine yadırgadım açıkçası çünkü kitabın orijinal adına bak, kurgusuna bak ve bir de adına bak. Bir kitaba bu kadar alakasız bir isim konulurdu. Kitabın ismine kesinlikle aldanmayın size bir aşk romanı sunmuyor. Tamam içerisinde aşk var ama ana tema aşk değil. 

6 Ekim 2019 Pazar

1 ALINTI // Sylvia Day - Kışkıtrıcı Cazibe


Ve yine çok sevdiğim bir kitaptan bolca alıntı getirdim size :) 


Sylvia Day'in Georgian Serisinin 4. kitabı Kışkırtıcı Cazibe'den birkaç alıntı paylaşmak istiyorum. Ancak ondan önce genel bir bilgi olmasına adına aşağıda serinin sıralamasını bırakıyorum. İsimlerin üzerine tıklarsanız sizi yorumlara götürecektir :) 



Georgian Serisi