28 Eylül 2017 Perşembe

2 Elle Kennedy - Hesaplaşma (Off Campus #3)



~~~*~~~
Umut hakkındaki en kötü şey neydi biliyor musunuz?
Çoğu kez sizi hayal kırıklığına uğratırdı.
~~~*~~~


Off-Campus Serisinin 3. kitabı Hesaplaşma da bitti :) Tam da Dean'den beklenecek bir kitaptı. Beklentimi karşıladı ve yazar beni yine yanıltmadan zevkli bir kitap okuttu.

Bir yazarın 3.kitabını okuyorsam o yazarın kalemini sevdiğim değişmez bir gerçektir. Dolayısıyla sizlere de tavsiye ederim bu yazarı =) Eğlenceli, romantik, ateşli ve arkadaşlığa ve aile ilişkilerine değinmeden geçmeyen kurguları var ve geriye de zevkli bir okuma seansı kalıyor.

26 Eylül 2017 Salı

2 John Dixon - Ölüm Yarışı (Phoenix Island #2)


~~~*~~~
Lasciate Ogne Speranza, Voi Ch'intrate.

İçeri Girenler umutlarını Dışarıda Bıraksınlar.
~~~*~~~

Yorumuma Ölüm Yarışı için gittikleri yerde kapının girişinde yazan yazıyla başlıyorum :) 

Allah'ım sen nasıl bir kitap çıktın! İlk kitaptan daha güzeldi sanırım ya da ikisi de eş değerde mükemmeldi. 

Bu seriye bayıldım ve öyle bir sonu vardı ki hani bu şekilde de son olabilir ama yazılırsa bir 3. kitapta gelebilir gibiydi. 

John Dixon... süper öetesi bir kurgu yazmakla kalmamış öyle bir olay döngüsü yaratmışsın ki nefessiz, soluksuz heyecanla okuttun. 

23 Eylül 2017 Cumartesi

2 Fatih Murat Arsal - Buz Sıcağı


~~~*~~~
"Teşekkür ederim..."
"Niye?"
"Buz gibi bir yüreğe sahip olsanız da... aslında iç ısıtan iyi bir adam olduğunuz için!
~~~*~~~

Fatih Hoca'nın kitaplarının kalınlığı hep başlamadan önce beni korkutur ama başladığımda da nasıl bittiğini anlamam. O kadar akıcı ve sürükleyici oluyor kitaplar.

Fatih Hocanın milyonuncu kitabını da bitirmiş bulunuyorum :D şaka şaka toplamda yanlış saymadıysam 13. kitabını okudum. Düşünün yani bu kadar kitabını okuduysam seviyorumdur kalemini :) valla eski okuma hızıma geri döndürdü kitap iki günde bitti.

22 Eylül 2017 Cuma

1 Yeni Kitaplarım :)


Merhabalar :)

Yeni bir yazı buldum, aslında instagramda paylaşıyordum ama blogum varken neden orada da paylaşmıyorum ki diye düşünerek bu yazı başlığını oluşturdum :) 

Her ay birkaç kitap mutlaka alıyorum, kendi kendime koyduğum bir kural gibi bir şey bu. Bazen 3 bazen 5 bazen de 15 oluyor. Bu sayı tamamen o ay indirimde olan kitaplara ve benim istediklerime göre değişiyor. 

Genellikle alışverişimi internette yaptığım için indirimleri takip etmek çok da zor olmuyor ve çoğunlukla kitapyurdu, okuoku ve bazen kitapsihirbazı ya da D&R kullanıyorum. 

Bu ay ki alışverişim kitapyrudu ve okuoku karışımı oldu. 

20 Eylül 2017 Çarşamba

0 Brad Parks - Hiçbir Şey Söyleme


~~~*~~~
"Lütfen onlara zarar vermeyin. Ne isterseniz yapacağım. Lütfen onlara..."
"Hiçbir şey söyleme," diye uyardı sesin sahibi.
Sonra telefon kapandı.
~~~*~~~

Ve bir polisiye daha bitti. Açıkçası kitabın kalınlığı başlamadan önce gözümü korkutmuştu ama korkutacak kadar da değilmiş dedim. 

Brad Parks ülkemizde yeni tanınan yazarlardan sanırım. Polisiye yazarları hakkında pek bilgim yok ama başka yayınlanmış kitabının olmaması öyle düşünmeme neden oldu. Kalemi fena değildi, kurgusu da güzeldi. Sadece bazen beni sıkan detaylandırmaları vardı. 

Daha detaylı yorum yaptığımda iyisiyle kötüsüyle irdeleyeceğim kitabı ama önce kısaca konusundan bahsetmek istiyorum. 

17 Eylül 2017 Pazar

0 Colleen Hoover & Tarryn Fisher - Asla Asla (Never Never #1)


~~~*~~~
Önceden ona baktığımda o sadece bu tuhaf durumu benimle yaşayan kızdı. şimdi ona baktığımdaysa sevdiğim kızı görüyordum. Bir süredir sevdiğim kızı. Görünüşe göre hala da seviyordum. 
keşke bunun nasıl bir duygu olduğunu hatırlayabilseydim.
~~~*~~~

Ne kitaptı ama...

Değişik, ilginç ve sonu olmayan yani yarım kalan bir kitaptı. 3 kitaplık serinin ilk kitabıydı. Ancak dürüst olmak gerekirse, Epsilon üç kitabı tek kitap halinde de basabilirdi bence. Toplasan yaklaşık olarak 500 sayfa etmez üç kitapta böylece 25-30 TL verilip tek kitap olarak alınır ve beklemeden heyecanı doruklardayken bu kitabın tadını çıkarabilirdik.

Kitabı size tavsiye ediyorum ama bence daha önemli tavsiyem ise kitabı seri tamamlandıktan sonra okuyun. Çünkü kitabın sonu öyle bir bitiyor ki beklemek ölüm olur benden söylemesi.

14 Eylül 2017 Perşembe

0 Melissa Landers - Yıldız Yağmuru (Starflight #2)


~~~*~~~
"Cassia ile aranızda neler oluyor?" 
"Hiçbir şey."
"Artık kavga etmediğinizi fark ettim."
"Be bu kötü bir şey çünkü..."
"Çünkü sizin olayınız, didişmek. Kimisi şiir yazar. Kimisi kalpler çizer. Siz de birbirinize bağırıyorsunuz. Bu sizin sapkın aşk diliniz."
~~~*~~~

Veee Melissa Landers kaleminden bir seriyi daha sonlandırmanın huzuru içerisinde yazıyorum yorumumu :) 

Bu kadının sıkmayan, heyecanlandıran, beklentiyi karşılayan kurgularını seviyorum. Fantastik dünyaları ziyaret etmeyi seven her okura da tavsiye ederim :)

Yıldız Gemisi kitabından tanıdığımız kaçak prenses Cassia ve onun yakın arkadaşı Kane'in hikayesinin kapağını araladığımdan beri beklentim yüksekti. İlk kitaptan daha iyi olacağını düşünmüştüm hep ve beni yanıltmadı. Cidden daha iyiydi :) 

11 Eylül 2017 Pazartesi

0 Ruth Ware - 10 Numaralı Kamara


~~~*~~~
Bir anda hayatla bağının aslında ne kadar zayıf, güvenlik duvarlarının ise kağıttan ince olduğunu anlamanın nasıl bir duygu olduğunu biliyordum. 
~~~*~~~

Beni bilirsiniz genelde polisiye, gerilim ve gizem türünde romanları pek okumam. Ama okuduklarımdan da beni şaşırtacak bir son bekleyerek beklentim tavan yaparak okurum. İşte kelimenin tam anlamıyla beklentimi karşılayan ve beni şaşırtan bir kitaptı. 

Bayıldım ben bu kitaba!

Daha önce yazarın Kapkaranlık Ormanda kitabı çıkmış olmasına rağmen nedense kapağı falan tüylerimi ürpertmiş elimi kitaba uzatmama engel olmuştu ama bu kitap gerek konusu gerek ilgi çekici kapak tasarımıyla merakımı depreştirince okumadan geçemedim. 

8 Eylül 2017 Cuma

0 Juliette Sobanet - Yağmurda Dans (Paris Time Travel #2)


~~~*~~~
Elimizden alınıncaya kadar ne mükemmel şeylere sahip olduğumuzu fark edemiyoruz.
~~~*~~~

Sonunda zaman yolculuğu içerikli kitapları okuyanlar topluluğuna girmeye başlıyorum ben de :) İkinci "time travel" kitabım Yağmurda Dans.

Aslında kitabı okuyalı baya oldu ama tatildi falan derken yorumlar hep birikti. Bu aralar sizi kitap yorumlarına boğacağım =) 

Juliette Sobanet, yeni tanıştığım yazarlardan biri olmasına rağmen kurgu yeteneği ve hikayesi ile gönlümü fethetti. Yormayan akıcı bir şekilde akan kurgu bu türle yeni tanışanlar için oldukça iyi bir başlangıç, time travel konulu kitapları sevenler için de oldukça iyi bir kitaptı bence.

7 Eylül 2017 Perşembe

0 Zeynep Saraç - Nar Çiçeği


~~~*~~~
"Sen dünyayı tanımaya başladığından beri senin için ben hep vardım İpek."
~~~*~~~

Uzun bir aradan sonra yorumla karşınızdayım. Tatildi bayramdı derken kitap okudum ama yorum yazmaya fırsat bulamadım. Şimdi hazır oturmuşken okuduğum kitapların yorumlarını gireyim dedim :)

Bir Parça Masal kitabıyla kalemini sevdiğim yazar Zeynep Saraç'ın neredeyse bir senedir elimde olan kitabı Nar Çiçeği'ne bir el attım. Yazarın sıkmayan, akıcı kalemini sevmiştim. Bu yüzden bu kitabını itiraf etmek gerekirse pek de konusuna ya da yorumlara bakmadan aldım diyebilirim.