16 Mayıs 2016 Pazartesi

0 Burcu Büyükyıldız - Aşk Her Şeyi Affeder Mi? ( Sonsuza Kadar #1 )


~~~*~~~
"Bu aramızdaki... bunu yaşamak istiyorum, küçüğüm. Eğer sen de istiyorsan..."
"İstiyorum Demir. Senli tüm anıları biriktirmek istiyorum."
~~~*~~~

Sevdiğim Türk yazarlarından biri olan Burcu Büyükyıldız'ın son kitabını üzerinden asırlar geçmiş olsa da okudum ama bunun sebebi henüz Demir defterini kapatmak istemememdi. Eeee okunmadı mı biliyorsun ki gelecekte bir adet Demir Aras var :D

Ve Demir Aras... şu kitaplarda anladığım bir şey var, o da Demir adında birine aşık olan kızlar fazlasıyla aşk dolu bir hayat yaşıyorlar. Adamlar resmen aşkla tapıyorlar kadınlarına. :)

Çilek Mevsimi kitabı ile tanıyıp sevdiğimiz daha sonradan Bir Günah Gibi kitabı ile favorilerimizin arasına giren Burcu Büyükyıldız, çıkan son kitabıyla oldukça harika bir iş çıkararak bir sonraki kitabını gözümüz kapalı almamıza neden oldu.

~~~*~~~
"İstediğimi alacağım konusunda en ufak bir tereddüdüm dahi yoktu. Ancak karşılığında, tutkuyla hızlandığını düşündüğüm kalbimi feda etmem gerektiğini o an bilmiyordum."
~~~*~~~

Akıcı, merak uyandırıcı ve kalınlığı göz korkutsa da okunduğunda su gibi akan bir kalemi var. Kurgularına macera dokunuşları yapan heyecan katan yazar, aşkı da oldukça güzel işliyor.

Kitabın konusuna değinmeyeceğim gerek arka kapak yazısından gerekse bahsedilmesinden gerekse wattpadde yayınlanan bölümlerinden nasıl bir kitap olduğunu biliyorsunuzdur diye düşünüyorum o yüzden direk yorumuma giriyorum.

İtiraf etmek gerekirse ilk bölümü okuduktan ve üstünde yazan tarihi fark ettikten sonra Demir kaç yaşında yav diye düşünmüştüm ancak ilerleyen sayfalarda bunu öğrenmiş ve "küçüğüm" kelimesinin altındaki imayı anlamıştım. Neden bu kelime Burcu'ya bu kadar yapıştı öğrendim.

Bu şarkı Burcu'nun Demir'le birlikte olduğu sabah mırıldandığı bir şarkı. :) 
Bilin istedim ;) 

Beni bilirsiniz çok yaş farkından pek hoşlanmam ama her zaman da erkeğin kadınlardan birkaç yaş büyük olmasını gerektiğini savunurum ve bunu okuduğum kitaplarda görmekten rahatsızlık duymam. Evet normalde fazla yaş farkı göz korkutsa da eğer içerisinde aşk varsa birçok şey göz ardı edilebilinir bence. Bu hikayede de aşk kendini bu kadar gösterirken somut bir şeymiş gibi okurken o yaş farkı önemini yitirdi benim nazarımda.

~~~*~~~
"Ellerimi kulaklarıma kapatmak istedim. Onun başka bir kadına güldüğünü duymamak için...
Gözlerimi kapatmak ve uyanışı olmayan bir uykuya yatmak istedim. Onun başka bir kadın için kıvrılan dudaklarını görmemek için..."
~~~*~~~

Kitapta tek rahatsız olduğum şey karakter geçişli anlatım vardı ve kimin tarafından anlatıldığını algılamak başlarda zor oldu diyebilirim. Bir den Burcu'ya ya da Demir'e geçmesi sıkıntı yarattı keşke başında bir uyarı olsaydı.

Karakter geçişli anlatımlara alıştım sanırım artık fazla rahatsız etmiyor ama yine de pek sevmiyorum. Hele de uyarı olmaksızın geçişler rahatsız edici.

Zaten tek eleştirebileceğim kısım da buydu onun haricinde kitabı çok beğendim. Hele de o kuzen kardeş ilişkisi süperdi. Benim kendi kuzenlerimle yaşadığımı Burcu'nun kendi kuzenleriyle yaşayabiliyor olması neler hissettiğini daha rahat algılamamı sağladı diyebilirim.

Birkaç yerde imla hatası gördüm ama önemsemiyor bu kitabın da nazar boncuğu olsun onlar diyorum.

~~~*~~~
"Beni günaha davet eden bir melek gibisin ve ben günaha girmek için çıldırıyorum."
~~~*~~~

Demir'in romantik tavırlarından öküzlüğüne kadar her halini sevsem de düğün gecesinde yaşananlar sonrasında Burcu'ya hak vermeden edemedim. Demir'den beklemezdim beni hayat kırıklığına uğrattı. Ancak bu hayal kırıklığı son okuduğum bölümle... içim cız etti ve Demir, adamım sen nasıl bir şeysin ya dememe neden oldu. Ve... ve... ve... önce Sarp'ı okuduğumuz için de Sarp'ta Demir'den bir şeylerde görünce babasının oğlu kelimesini kullanabileceğimi düşündüm :D

Ben kitabı beğendim, zevkle okudum ve her sayfadan ayrı bir haz aldım. Diğer kitaplarını hevesle bekliyorum tatlım, ancak lütfen karakter geçişli yazacaksan en azından bir isim yazarak kim tarafından anlatıldığını yazmanı rica ediyorum.

Normalde 5 üzerinden 5 verirdim bu kitaba ama karakter geçişindeki o belirsizlik cidden rahatsız etti alışana kadar o yüzden 4 vereceğim.

 Demir canım.... lütfen senin bir klonunu alabilir miyim? diyerek yorumumu bitiriyorum :)

~~~*~~~
"Ben ona çoktan geri dönülemez bir şekilde, kendimi unutacak başka her şeyi silip atacak kadar aşık olmuştum. O da beni sevsin istiyorum. Benim kadar deli sevsin, gözlerine benim gözlerimden başkası değmesin, yalnızca benim için bana bakarken nefesi kesilsin... ve en önemlisi, kalbi yalnızca benimle dolup taşsın istiyordum. "
~~~*~~~


Sonsuza Kadar Serisi Kitapları:

  • Aşk Her Şeyi Affeder Mi?



Kitabın adı    : Aşk Her Şeyi Affeder Mi?
Yazarı           :  Burcu Büyükyıldız
Seri bilgisi     : Sonsuza Kadar #1
Yayınevi        : Ephesus Yayınları
Sayfa sayısı    : 509

Kitabın tanıtım yazısı: 

Bir gizemin peşinde olduğu yolda, tutkunun ateşine adım atan güçlü bir adam... Sırlarını, güzelliğinin ve cesaretinin ardına saklayan genç bir kız… Ve can yakan kıskançlığın kıyısında, tutku dolu,Hırçın bir aşk... Demir Aras, yaşadığı hızlı hayatın yanında, başarıları ve zenginliğiyle tanınan etkileyici bir adamdı. Keskin bakışları ve ihtişamıyla kadınları baştan ayağa titretirken, tek istediği yalnızca zevke dayalı ilişkiler kurmaktı. Ancak gözleri iki meleksi gamzeye değdiği an, reddettiği tüm duyguların gerçek olduğunu kabullenmek zorunda kalmıştı. 

Yaşamındaki karmaşadan kaçıp geldiği Paris'te kendine yepyeni bir hayat kuran Burcu Doğan, etrafındaki her erkeği büyüleyen eşsiz bir güzelliğe sahipti. Yaşadığı gizli esareti sona erdirdiği anda kalbini, tek bakışıyla çekimine kapıldığı bir yabancıya teslim etmişti. O andan itibaren aşk, kesişen hayatlarının tam ortasına düşerken, adam taparcasına sevdiği kadını öfkesi ve kıskançlığıyla yıkacaktı. Yaşananlar onları yakıp tüketirken, ikisi de aşk ve tutkunun koynunda, birbirlerinin soluklarında var olacaklardı. Paris'ten İstanbul'a uzanan, sırlarla örülü bu ilişki sonsuza dek var olabilecek miydi? Gerçekler açığa çıktığında, aşk her şeyi affedebilecek, küllerinden yeniden doğabilecek miydi?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın