12 Nisan 2020 Pazar

10 Bu Bir Meydan Okuma Yazısıdır :)




Uzun zamandır mimlere, etiketlere ya da meydan okumalara davet edilmemiştim. Şimdi Mor Düşler Kitaplığı tarafından bir meydan okumaya dahil edildim. 

#zorolsadakarantinadevamediyor hashtagı ile karantinadayken okuyup sevdiğimiz kitapları paylaşmamız konusunda bir meydan okumaydı. Ben de buna karşılık vererek karantinadayken sevdiğim kitapları sizlerle paylaşacağım.


  • Gamze Çelik - Ay Düğümü : Puanım 5/5 = Yorum için TIK 
  •  Büşra Toroman - İhanet Çarkları : Puanım 5/5 = Yorum için TIK 
  • Victoria Alexander - Evlilik Dersi : Puanım 3,5/5 = Yorum için TIK 



Ay Düğümü ve İhanet Çarkları fantastik türünde Evlilik Dersi ise historical romans türündeydi. Malumunuz karantina hala devam ediyor umarım bu süreci kısa zamanda atlatırız. Ama her şeye rağmen okumaya devam diyoruz. 



Ben de bu meydan okumaya sizleri davet ediyorum.
















10 yorum :

  1. Meydan okuma için teşekkürler, kabul ediyorum! Henüz fazla kitap okuyamadım fakat karantina sürecinde beğendiğim kitaplar birikince mutlaka paylaşacağım bu yazıyı :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Blogunu aktif olarak kullanıyosan seni de davrt edeyim Özden, eğlenceli oluyor böyle yazılar :)

      Sil
  3. hadi hep birlikte meydanda okuyalım.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ,dilerseniz siz de katılabilirsiniz :) Sizi de hemen davetlilerin arasına ekleyebilirim :)

      Sil
  5. Cevapladığın için teşekkürler abla :) ♥
    Ay Düğümü ve İhanet Çarkları merak ettiklerim arasındaydı zaten, sen 5te 5 verdiysen kesinlikle okunur! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi tavsiye ederim kuzum, kaçırma bence :)

      Sil
  6. Yorumundan sonra tamamen unutmuşum, şimdi tekrardan aklıma geldi hemen baktım. En kısa zamanda yapacağım, teşekkürler^^

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın