2 Nisan 2020 Perşembe

0 Mart 2020 - Neler Okudum ?

Mart ayını geride bırakırken topu topuna 6 kitap okumuşum. Ama yine de iyi okuduğumu düşünüyorum çünkü ciddi anlamda yoğun bir tempoyla çalışırken, özellikle herkesin evde kaldığı dönemlerde mesaili çalışırken çok iyi okumuşum diye düşünüyorum. 

Bütün bu okumaların yanında bu aya iki röportaj yaptım. Her ne kadar Gamze Çelik Röportaj'ı son dakika olsa da Seda Meydan ve Gamze Çelik röportajlarıyla da ayı renklendirdim. Tabi nisan ayı için de güzel planlarım var ama bakalım ;) 

Bütün bunların yanında çok kötü bir dönemdeyiz, Korona Virüsü ile uğraşıyor bütün dünya ve ülkemiz. Bizlerin de evde kalması çok önemli... bunu fırsata çevirip bol bol okuyun arkadaşlar. Benim gibi evden çalışmak zorunda olanlarda olabilir ama ben evden de yoğun tempoyla çalışıyor olsam da birkaç saatimi okumaya ayırıyorum sizler de ayırın. Çünkü dünyanın bütün kötü haberlerinden bu şekilde uzaklaşabiliyoruz. 

Bu ay neler okuduğuma gelirsek; 6 kitabın puanını ve 2 röportajın linkelerini aşağıda sizlere bırakıyorum :) 


  • Gamze Çelik : Puanım 5/5 
  •  Büşra Toroman - İhanet Çarkları : Puanım 5/5
  • Victoria Alexander - Evlilik Dersi : Puanım 3,5/5 
  • Aşkın Nur Karataş : Soğuk Kartanesi 3/5
  • Aşkın Nur Karataş : Soğuk Mücevher 2,5/5
  • Arzu Khayal - Şahzade 2/5

Röportajlarımız: 

  • Seda Meydan ile İlle Kitap Röportajı : TIK
  • Gamze Çelik ile İlle Kitap Röportajı : TIK 


Genel olarak Türk yazarlara öncelik verdiğim aylardan biri, muhtemelen nisan da öyle olacak çünkü çok fazla Türk yazar var elimde okunmayı bekleyen. Sevdiğim ve ortalama  bulduğum kitaplar olmuş geneline bakıldığında. Sizin ayınız nasıl geçti? 





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın