9 Mart 2016 Çarşamba

0 Fatih Murat Arsal - Kusursuz Plan { Zoraki Gelin Serisi #2 }


~~~*~~~
"Onun bana dönmesini sağlayacak, hemen olmasa da zamanla sevmesini sağlayacak bir plan yapmam lazım."
"Seni tanıyorsam eğer... iyi bir plan yağacağına eminim."
"Evet... Kusursuz olmalı..."
~~~*~~~

Selim Demirkan... Allah'ım sana geliyorum... <3 p="">
Kitap çıkmadan öncesinden beri ısrarla kitabın çıkışını beklediğimi ve ne zaman çıkacağını sorup durdum. Kitap çıktı... ben anca okudum... neden mi? Çünkü okuyup da Selim'i bitirmek istemiyordum... elime alıp aralarını okuyup okunmamış kitapların arasına koymaktan sana da sıra gelecek Selim demekten haz alıyordum. Ama artık dayanamadım ve başladım ki başladığım gibi de bitti kitap!

Ne yazık ki Selim'le vedalaştım onu sevdiği kadın Ebru ile mutlu çocuklu aşk dolu hayatına yolculadım. İtiraf ediyorum benim için zor oldu! Selim benim favori FMArsal boyslarımdan biri...


Artık hepiniz biliyorsunuzdur ki ben Fatih Murat Arsal kitaplarını seviyor ve okuyorum. Hatta takip bile ediyorum. Eeee yeni kitabı çıkınca da aldım okuyorum demekten de mutluluk duyuyorum ve sizlere de tavsiye ediyorum :) dedikten sonra kitaba dair yorumuma gelelim :)

Kitabın konusuna kısaca değinmek gerekirse, Ebru sevgilisi Yakup ile tatil planı yapıp daha sonradan çıkan işleri dolayısıyla onunla Çeşme'ye gidemez. İşlerini yoluna koyup da akşamdan sevgilisine sürpriz yapmak için yanına gitmeye karar veren Ebru, Çeşme yolunda kaybolup Selimden yardım ister. Sevgilisi Yakup evine gittiklerinde ise, Ebru o gece sevgilisi tarafından aldatıldığını öğrenir ve haftasonunu Selim'le geçirmeye karar verir. Dolu dolu bir haftasonu geçiren Selim ve Ebru aralarındaki çekimi  hiçe sayarak - daha doğrusu Ebru sayıyor - yollarını ayırıyorlar. Aradan geçen zamana rağmen Ebru Selim'i aklından çıkaramayıp onu düşünmeye başlıyor. Arada karşılaşmalarından sonra numarasını öğrenen Ebru bu fırsatı lehine çevirip Selim'i elde etmeyi kafasına koyuyor.

~~~*~~~
"Böcekleri kendisine çeken ateş gibisin sanırım. Evet, öyle!
Yanacağını bilse bile bir erkek sana yakın olmaktan mutlu olur."
~~~*~~~

Ebru'nun planını hazırlarken sakladığı onca sırra rağmen bilmediği şey ise... Selim'in de sırları olabildiği. Hep gizemli gördüğü adamın da aslında kimliği koca bir sırdır!

Eğlenceli sohbetler, tutkulu çekimleri ve aşk dolu havasıyla Kusursuz Plan zevkle okuduğum kitaplardandı.

Okurken FMArsal kalemini özlediğimi hissettim. Bir çırpıda su gibi akacak kaptırıp gideceğim FMArsal kalemini özlemişim :)

Ahh bir de kitapta bizim Yavuz'un karısı Merve'yi görmek süperdi :D Hani Anlaşma kitabındaki Merve :)

~~~*~~~
"Kız güzel. Fakat tipim değil. Ben daha çok senin gibi soğuk, vahşi güzelleri severim.
Isıttığım zaman lezzetli bir şekle dönüşürler."
~~~*~~~

Keşke Fatih Hocam, Selim'in basket oynarken gelip Ebru'yu öpmesini detaylı anlatsaydınız... ya da Ebru'nun çalışanlarıyla kafeteryada yemek yemesini ve Selim'le olan ilişkisini... :) Böylece daha fazla Selim okuyabilirdik :)

Kitaba dair çok detaylı bir yorum yapıp da kitap içeriğine girmekten korktuğum için kısa kesiyorum. Ancak kitabın kapağına bayıldığımı söylemek istiyorum :) Kapaktaki adam nasılda Selim'e uymuş ama değil mi :D

Yeni kitabınızı hevesle ve heyecanla bekliyorum Fatih Hocam bizi fazla bekletmeyin diye de araya sıkıştırıyorum :)

~~~*~~~
"Biliyor musun? Bazen, o kadar zeki olmana rağmen nasıl bu kadar aptal olabiliyorsun anlamıyorum! Bunu bilerek mi yapıyorsun?"
Beni aptallaştıran sensin! Senin yanında ne yapacağımı bilemiyorum. Doğruyla yanlışı ayırt edemiyorum..."
~~~*~~~

Zoraki Gelin Serisi




Kitabın adı      : Kusursuz Plan
Kitabın yazarı : Fatih Murat Arsal
Seri bilgisi        : Zoraki Gelin #2
Yayınevi           : Ephesus Yayınları
Sayfa sayısı      : 496

Kitabın tanıtım yazısı :

Tüm ışıldayan güzelliğine rağmen, o da aldatılabilirdi! İncitilebilirdi! Kalbi kırılabilirdi! Ama gururu yüzünden asla altta kalamazdı! Sevdiği erkeği elde etmek için garip bir plan yaptı. Planı kusursuz olmalıydı. Öyle de oldu! Gerçek niyetini kimse anlayamadı. Amacına erişebilmek için parasını, dayanılmaz güzelliğini, şaşırtan zekâsını ve çekici vücudunu ortaya koydu. 

Bundan daha iyi plan olur muydu? Bir de duygularını ve arzularını gizleyebilseydi! Hain planların bile eğlenceli olabileceği, nefes kesen tutkunun elle tutulabilir olduğu bir FMArsal romanı daha! 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın