13 Ocak 2017 Cuma

0 Audrey Carlan - Takvim Kızı - Ocak ( Calender Girl #1 )


~~~*~~~
Kendime karşı dürüst olmam gerekirse, Wes'i özleyecektim. Kabul etmek istediğimden de çok. 
Çok daha fazla.
~~~*~~~

Adından söz ettiren, çıktığında gerek 2017 takvimiyle gerekse sevimli ilgi çekici ve okurunu tatmin edecek bir hikayeye ev sahipliği yaptığını hissettiren Takvim Kızı - Ocak okundu bitii... hatta tadı damakta kalarak bitti. Hemen ardından ikinci kitap Şubat'a başlandı diyebilirim.


Audrey Carlan, on iki kitaptan oluşan "Takvim Kızı" serisinin ilk kitabı Ocak ile Türk okurlarıyla buluştu. Hatta öyle ki Arkadya Bitter, her ay bir kitabı çıkaracağını söylemesine rağmen seriye yeni başlandığı ve adından söz ettirdiği için ilk iki kitabı aynı anda çıkardı.

~~~*~~~
"Tatlım, bazı temel kurallar koymamız gerekiyor." Wes'in sesi tenimin üzerinde bir mırıltı etkisi bıraktı.
"Temel kurallar mı?"
"Kural bir: Bu ay deli gibi seks yapacağız."
"Kural iki: İkimiz aynen bu şekilde birlikteyken sadece sen ve ben olacağız. Tüm ay boyunca ikimiz de tek eşli olacağız."
"Kural üç: Asla aynı yatakta uyumayacağız."
"Dördüncü kural: Asla aşık olma."
~~~*~~~

Eğlenceli, akıcı, zaman zaman romantik ve tutkulu bir kitap olan Takvim Kızı - Ocak, Mia Saunders babasının borcunu ödemek için teyzesinin yönetimini yaptığı eskortluk şirketinde çalışmaya başlar. Her ay bir adama eşlik edecek olan Mia'nın ilk müşterisi Weston, bir senaryo yazarı aynı zamanda yönetmenlik koltuğuna oturmaya hazırlanan bir adamdır. Weston, kendisine arkadaşlık edip, etkinliklerde kendisine eşlik etmesi için kiraladığı Mia ile aralarındaki çekime karşılık tutkulu bir birlikteliğie başlarlar. Beraber geçirecekleri 24 günü doyasıya geçirmelerinin sonrasında onları ayrılık bekliyordur. Çünkü Mia'nın şubat ayı için başka bir randevusu vardır.

Eğlenceli, romantik ve güzel bir arkadaşlığı anlatan kitap, Weston ile Mia arasındaki tutkunun biraz daha sürse aşka doğru yelken açacağının sinyallerini vermeye başlamıştı. Ancak  tam da ayrılık zamanı geldiğinde...

Açıkçası o kadar kısa bir kitaptı ki bir şeyler söylesem kitap içeriğine gireceğim ve hevesinizi kaçıracağım korkusu var içimde.

~~~*~~~
"Benimle birlikte uyumanı istiyorum. Tüm gece boyunca. Bir kez olsun seninle birlikte uyanmak istiyorum."
~~~*~~~

Ama şunu söylemeliyim ki, Weston'a ben de aşık olabilirdim ki Mia'yı aşık olursa suçlayamam. Çok tatlıydılar. Hani 12. Kitabın sonunda Mia ve Wes ne olacak merak ediyorum. Keşke yazar bu ikisini sevgili yapıp başka bir takvim kızını Şubat kitabı yapsaydı.

Wes ve Mia müthiş bir çift olmuşlardı sonrasında Mia'yı başka bir adamla aynı samimiyetle düşünmek... bilemiyorum...

Biraz da bu yüzden meraklardayım. Umarım Wes'e sadık kalır ki adamın Mia için yaptığı o jest son noktayı koyup kelimeleri kifayetsiz kılmışken...

Bir de Mia'nın motorlu bir genç kadın olması ise... hayranlığımı kazandı. :)

Her neyse yorumumu bitiriyorum. Severek okurum, hatta öyle ki oturdum elime aldım ve bitti kalktım oldu. Kısacık tadı damakta kalan soğuk karlı kış gününde içinizi ısıtacak bir kitaptı.

Aslında dizi ya da film olabilirdi ve keyifle de izlenirdi :)

~~~*~~~
Kolları ile beni sardığını hissetmek istiyordum. Tüm dünyada ilgisine sahip olabilecek tek kadınmışım gibi hissetmemi sağlıyordu.
~~~*~~~

Her neyse...

Ben beğendim, erotik sahneleri vardı bu yüzden +18 ibaresi ile okunmalı ;) rahatsız olmayanlara da tavsiye ederim :)

Ahh bu arada... Arkadya Bitter'in kapakları orijinal kapaklardan daha çok hoşuma gitti. Bayıldım!! :)

Bu arada bu seri kitaplarının son alıntısını Mia'nın mektuplarında yazdığı son paragrafı yazmayı planlıyorum. En azından iki kitabında da her iki adama da mektup bırakarak gidiyor ve o mektuplarda yazan son paragraf aslında o adamlarla olan duygularını anımsatıyor. Bu yüzden o paragrafı yazmak istedim yorumunun sonunda =)

~~~*~~~
Bu sabah benim uyuduğumu sanarak bana hoşça kal öpücüğü verdin ve 'Beni unutma,' dedin. Wes, sana söz veriyorum, birlikte geçirdiğimiz günleri asla unutmayacağım, ama en önemlisi seni asla unutmayacağım. 
Her şeyimle 
~Mia
~~~*~~~


Tavim Kızı (Calender Girl) Serisi
  • Ocak
  • Şubat
  • Mart
  • April
  • May
  • June
  • July
  • August
  • September
  • October
  • November
  • December


Kitabın adı      : Takvim Kızı - Ocak
Orijinal adı     : January - Calender Girl
Yazarı              : Audrey Carlan
Çevirmen        : Esra Çetin
Seri bilgisi       : Calender Girl #1
Yayınevi           : Arkadya Bitter
Sayfa sayısı      : 164

Kitabın tanıtım yazısı: 

1 MİLYON’dan fazla adetle satış rekorları kıran, listeleri altüst eden ve hakları 30 farklı ülkeye satılan… New York Times Çoksatanlar Listesi’nin 1 numarası…
Audrey Carlan’ın dünya çapında ses getiren TAKVİM KIZI Arkadya Bitter farkıyla sizlerle.
Takvimlerinizi hazırlayın! Her aya farklı bir kitap, her ay farklı bir macera.

Para! Para! Para!
İşte bu kadar basit. 
Herkes gibi benim de ona ihtiyacım var. Hem de çok!
Üstelik o parayı bulmak için yalnızca bir yılım var. Yoksa bir mafya babası bu dünyada herkesten çok sevdiğim adamı –yani babamı- bilirsiniz işte, BOM! Peki, o kadar parayı nereden bulacağım dersiniz? Elbette çalışarak! 
Fakat bu sizin bildiğiniz işlerden değil. 
Kuralları olan, tehlikeli ama bir o kadar da tutkuyla yapılması gereken bir iş. Kurallar belli. Her ay farklı bir adam. Âşık olmak yok, bağlanmak yok, yakınlaşmak yok… 
Tek yapmam gereken birbirinden zengin ve yakışıklı adamların kollarına girip salınmak. Desem de inanmayın… 
Tabii ki işler öyle yürümüyor. Hiçbir zaman öyle yürümez.
Yine de eğlenceli olacağını düşünüyorum. 
Unutmayın her ay bir adam. 
Ben Mia Saunders. Cemiyetin yeni TAKVİM KIZI! İddia ediyorum bana abone olacaksınız.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın