2 Ağustos 2021 Pazartesi

0 Yeni Kitaplarım - Temmuz 2021

Bayramda sipariş verdiğim kitaplarım anca elime ulaştı. Her ne kadar geçen ay çok kitap okuyamamış olsam da deli gibi kitap aldığımı itiraf ediyorum ve daha da fenası şuanda  en az 7 kitaplık bir sepet de alınmaya hazır bekliyor. 

Her neyse, bayramda tatil olunca ve kitapların temini de gecikince postu yazmak anca bu zamana kaldı. Hevesle çıkmasını beklediklerimin haricinde ilgimi çekenlerde vardı ve onları da alayım dedim. 

Siparişimi kitapyurdu.com adresinden yaptım ve asla pişman değilim :) Aslında tek bir kitap daha vardı ama temini sağlanamayınca iptal ettim onu da başka zaman alacağım ki zaten sepetimde hazır beklemede şuanda. 

Aralarında okuduklarınız var mı bilmiyorum ama ben şimdi hemen Çarpık Saray'a başlayacağım. Paramparça Prens çok fena bitmişti hemen başlamam lazım bu kitaba çok merak ediyorum Ella ve Reed hikayesini... 


Neler aldığıma gelirsek; 

  • Monica McCarty - Nişancı
  • Erin Watt - Çarpık Saray
  • Christina Lauren - Josh ve Hazel'in Sevgili Olmama Rehberi
  • Emily Henry - Kış Yaza Kavuşunca
  • Mariana Zapata - Sevgili Aaron
  • Jenna Ewans Welch - Aşk ve Zeytin
  • Sophie Gonzales - Çoğu Zaman Derbeder



Arasında okuduklarınız var mı? Ya da merak ettikleriniz öncelik verebilirim :) 

 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın