1 Ağustos 2021 Pazar

2 Neler Okudum - Temmuz 2021

Temmuz ayı sanırım geçirebileceğim en kötü aydı okuma bakımından. Kelimenin tam anlamıyla felaket...

4 kitap okumuşum... 4... dört... kitap... 

Şaka gibi... kendime inanamadım. Ama sanırım geçerli bahenelerim vardı diyebilirim. Çünkü bu ayı bir haftası bayramdı ve ben tatildeydim. Ondan önceki hafta da misafirlerim vardı yurt dışından dolayısıyla da okuyamadım. Geriye kalan iki haftada da 4 kitabı okuyabilmişim. 

Ama en azından aylık röportajımı yaptım :) Bu da bir şey ;) Asla es geçmemeye çalışıyorum bu konuyu ;) 

Hiç okumamaktan iyidir diye düşünüyorum. Her zaman kötünün iyisine bakmak ve olumlu düşünmek iyidir. Motive eder... 

Ağustos ayında telafi edeceğime inanıyorum. Tabi sıcaklarda okuyacak hal kalırsa... resmen beynimiz eriyor sıcaklardan... ama pes etmek yok ;) yeni kitapları bir el atmak lazım... 

Neler okudum;

  • Puanım : 4/5   //   Eddy De Wind - Son Durak Aushwitz
  • Puanım : 5/5   //   Elle Kennedy - Cesaret
  • Puanım : 4/5   //   Meredith Russo - Eğer Kızın Olsaydım
  • Puanım : 2,5/5   //   Mary Jo Putney - Sensiz Olamam


Röportajlarım;

  • Aşkın Nur Karataş ile Araf Serisi Röportajım : TIK





Bol kitaplı bir ay geçirmenizi dilerim :) 

 



2 yorum :

  1. Eğer Kızın Olsaydım kitabını duymuştum. Okumam için önerir misiniz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öneririm, severek okudum çünkü ama kitap trans bir gencin hikayesi rahatsız olmam diyorsanız okuyun. Okura onların hayatlarını anlayabilmemiz için ışık tutuyor resmen

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın