8 Eylül 2024 Pazar

0 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Eylül - 2024 Part 2

 

Amazon'daki bir diğer indirim de 4 al 3 öde kampanyası. Sepetinize attığınız 4 ürünün en düşük fiyatlısı bedavaya geliyor diye düşünebilirsiniz. O kampanyada da yeni kitaplar vardı. Ben özellikle tercihimi indirim kovaladığım iki kitapta kullanmak istedim. Biri Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı diğer de Anastasia kitabıydı. 

İndirim devam ediyor alacaklarınız varsa kaçırmayın. 

İndirimleri duyurmaya Instagram (@illekitap) sayfamızda paylaşmaya devam ediyorum. Takipte olursanız gördüğüm indirimleri sizlerle de paylaşır ve haberdar olursunuz böylece alacaklarınız varsa kaçırmazsınız bazen çok iyi indirimler olabiliyor. 

Aralarından okuduklarınız var mı bilmiyorum varsa yorumlarınızı beklerim. 😇

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. 😇




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın