8 Eylül 2024 Pazar

0 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Eylül - 2024 Part 1

 

Amazon'da indirimler devam ederken ben tabi ki durmadım iki farklı kampanyadan yararlanıp birkaç kitap aldım. 

İlki Amazon Prime üyelerine 500 TL üzerine %10 indirim verdiği kampanya. Tabi eğer Prime üye değilseniz de size %5 indirim veriyor. Seçili kitaplarda yapıyor bu indirimi ama gördüğünüz gibi son kitaplar da o kampanyalarda yer alabiliyor. 

Benimde almak istediğim kitaplardan bazılarıydı bunlar ve hemen aldım. Zaten çabucak da geldi ama yeni paylaşabildim. 

İndirim devam ediyor alacaklarınız varsa kaçırmayın. 

İndirimleri duyurmaya Instagram (@illekitap) sayfamızda paylaşmaya devam ediyorum. Takipte olursanız gördüğüm indirimleri sizlerle de paylaşır ve haberdar olursunuz böylece alacaklarınız varsa kaçırmazsınız bazen çok iyi indirimler olabiliyor. 

Aralarından okuduklarınız var mı bilmiyorum varsa yorumlarınızı beklerim. 😇

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. 😇




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın