16 Eylül 2024 Pazartesi

0 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Eylül - 2024 Part 3

İlk defa tamadres.com'dan alışveriş yaptım, kitaplar en çok orada indirimdeydi ve oradan aldım kitaplarımı. Bir de indirim kodları var onları da kullandığınızda daha da indirime giriyor kitaplar. Eeee indirim olduğunda biz de oradayız :) 

Bu arada indirimleri duyurmaya Instagram (@illekitap) sayfamızda paylaşmaya devam ediyorum. Takipte olursanız gördüğüm indirimleri sizlerle de paylaşır ve haberdar olursunuz böylece alacaklarınız varsa kaçırmazsınız bazen çok iyi indirimler olabiliyor. 

Aralarından okuduklarınız var mı bilmiyorum varsa yorumlarınızı beklerim. 😇

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. 😇



 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın