19 Kasım 2012 Pazartesi

0 Vefa Enver - Aşka Dönüş



Pembe bir kitap ve Vefa Enver kaleminin sonu... Sevgili pembe kraliçemizin kalemine dair bir şey söylemeyeceğim zaten diğer bütün kitaplarını okuduktan sonra ve her seferinde aynı sözleri söyledikten sonra gerek yazarımıza gerekse kalemine taptığımı anlamışsınızdır. Bu yüzden direk kitaba dair yorumuma girmek istiyorum...

Kelimenin tam anlamıyla kedi-köpek gibi didişmenin ne demek olduğunu anlatacak en iyi örnek Hakan ve Perim... Cidden atışmalarını, tartışmalarını, birbirlerine üstünlük taslama ve zafer kazanma çabalarını okumak inanılmaz derecede keyifliydi. Hatta çaktırmayın kahkaha atarak güldüğüm yerler bile oldu o derece yani...

Esra'ya laf söylemiyorum zaten Esra'yı anlatmaya yetecek kelime olacağını sanmıyorum ayrıca daha ilk başlarda Yavuz'la onları yakıştırmıştım ki tahminim doğru çıktı... Esra & Yavuz çiftine ne desem bilemedim ama Yavuz'a söyleyecek bir çift lafım var. Yavuz eğer boşanma kararı alırsa avukat masraflarını ben karşılarım  :)) yani düşünün Esra nasıl biri. :) Ama itiraf edeyim Esra'nın Berna hakkında söylediklerinde çok güldüm :)

Hakan ve Perim'in evde boşanmadan önce geçirdikleri son gece okurken tüylerimi diken diken etti. Gerçekten Hakan'ın bu kadar ileri gidebileceğini tahmin etmiyordum. Şahsen ben olsam Perim'in yerinde affetmezdim diyorum ama tabi aşk bu gözü kör... Gerçi Hakan'ın hakkında bir Esra geliyor ya neyse ;)

Son kafedeki buluşma çok güzeldi. İnsanın yüzünde çok tatlı bir tebessüm oluşturuyordu.

Neyse yine düştü çenem. Uzun lafın kısası kitabı çok beğendim. Gerçekten bir yerde bize -bekarlara- sonsuza kadar mutlu olamama riskini de gösterdi bu yüzden ne yapıyoruz evlenmiyoruz :P işin şakası tabi bu... Madalyonun diğer tarafını okumak gibiydi bu kitabı okumak. Gerçekten güzel eğlenceli ve kahkahalarla gülme garantisi olan bir kitap ama sonlara doğru da hüzünlenme garantisi de var...

Şiddetle tavsiye ediyorum okuyun. Gerçi VE kitabı ikinci kez düşünmeden okunur arkadaşlar diyorum :))


"Ve sonsuza dek mutlu yaşadılar"
Bildiğimiz tüm masallar bu cümleyle biter. Peki sonra neler olur hiç merak ettiniz mi?
Evlendiklerinde, sonsuza dek sürecek bir aşk masalının kahramanlarıydı onlar. Perim ve Hakan Perim genç, güzel ve başarılı bir avukat, Hakan ise onun hep beklediği beyaz atlı prensti. Tartışmalar, kırgınlıklar, aileler ve eski sevgililer, onları o çok uzun süreceğine inanılan rüyadan uyandırmak için sırada bekliyorlardı.
Tüm yaşananlara rağmen aşk hala affeden ve en kötü zamanlarda kendini hatırlatan bir his olmayı sürdürebilecek miydi?
Kadınlar hep kadın.
Erkekler hep erkek.
Peki ya aşk?
Aşk, her koşulda hep aşk mıdır?
Vefa Enver sizi ilişkilerin karmaşık dünyasına davet ederken, aşk hakkındaki düşüncelerinizi de sorguluyor...
 Ve soruyor...
Aşk geride bıraktıktan sonra tekrar dönülebilecek bir yer midir?


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın