21 Eylül 2013 Cumartesi

1 Yeni Çekilişimiz İçin Takipte Kalın!


Bu aralar takipçilerimizi sevindirmek adına çok şey yapmaya çalışıyoruz bazen çok mu ileri gidiyoruz, çok mu çabuk ve hızlı davranıyoruz çok mu sabırsızız diye düşünüyorum ama yine de iyi yapıyoruz değil mi? :)

Tamam lafı uzatmadan direk konuya gireceğim,  Çiğdem gibi kısa kesemiyorum :) 

Yabancı Yayınları'nın Can Dostum adlı kitabı ile tanıdığımız yazar W. Bruce Cameron'ın ikinci kitabı ve aynı zamanda Can Dostum'un da ikinci kitabı "Can Dostumun Yolculuğu" için yayınevinin desteğiyle çekiliş yapmaya karar verdik. 

Çekilişimiz 23 Eylül - 27 Eylül tarihleri arasında olacak ve iki şanslı takipçimiz bu sevimli ve cidden çok güzel kitabı kazanacak. Arkadaşlar kapağın canlısı ekranda görünenden çok daha güzel :)

Ben ve Çiğdem kitabı henüz okuyoruz ve bitirdiğimizde yorumumuzu ve zaman zaman da güzel alıntıları sizlerle paylaşacağız. 

Yabancı Yayınları'na desteği için teşekkür ederiz! 

Takipte kalın arkadaşlar bu kitap kaçmaz demedi demeyin :)




1 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın