22 Mayıs 2018 Salı

0 Samantha Young - Derin Tutku (İnto the Deep #1)


~~~*~~~
"Bir sonraki cuma benimle çıkıyorsun."
"Sormuyor musun bile?"
"Bana hatır deme ihtimalini göze alamam."
~~~*~~~

Samantha Young'ın ilk okuduğum kitabıydı Derin Tutku, hatta yazarın kurgularıyla ilk defa bu kitapla tanıştım bile diyebilirim. Bu kitaba dair çok yorum okudum ve bazı arkadaşlarım beğenmişken bazıları beğenmemişti ve aralarında benimle aynı zevki paylaşanlarda vardı bu yüzden beklentim çok düşük başladım kitaba sanırım bu yüzden de sevdim. Kitaplarda özellikle ilk kez tanışacağınız yazarlarla çok yüksek beklenti olmadan okumanın çok yararını hissettim bu yüzden bu düşünceyle okuyorum ilk defa okuduğum yazarları.

Derin Tutku, çok ahım şahım konusu olan bir kitap değildi. Aslında biraz daha duygulu yazılmış olsaydı belki çok etkileyici olabilirdi ama duygular biraz havada kalmıştı. Yani kitapta tam ergen olduğu dönemlerindeki Jake ve Charley gerçek aşkı buluyorlar ve bunu acı olaylarla yolları ayrılıyor, üzerinden geçen 4 sene sonra tekrar karşılaşıyorlar. Aralarındaki aşkı, krıgınlıkları, tutkuyu ve acıyı daha fazla duygulu anlatılmış olsaydı muazzam bir aşk hikayesi ortaya çıkardı bence. Bu yüzden duygusal konuda biraz eksik geldi.

~~~*~~~
"Eskiden yıldızları izlemekten daha güzel bir şey olmadığını düşünürdüm. Yıldızlara bakarken, adeta çok daha büyük bir şeyin parçasıymışım gibi hissederdim. En sevdiğim hislerden biri... Sana her baktığımda öyle hissediyorum."
~~~*~~~

Kitapta en sevdiği şey arkadaşlıklardı çünkü sanırım en doğal ve en doğru şeydi. Açıkçası onların bu ilişkilerini okumak çok güzeldi. 

Beck ile Claudia ilişkisi benim daha çok ilgimi çekti çünkğ Claudia'nın aşık olduğu belliydi ama Beck'in de ona karşı boş olmadığı belli gel gör ki Beck ne çapkın hayatından vazgeçiyor ne de Claudia'dan. Kızın hayatına biri girdi mi çıldırıyor ama kendisi kızlarla takılıyor. Açıkçası zaman zaman Beck'e kafa göz dalasım geldi. Onların sonunu da Jack ile Charley kadar merak ediyorum. 

Açıkça söylemek gerekirse Lowe'a bayıldım ve bence Charley, Jake aşkından vazgeçip onunla olsa daha mutlu olurdu sanki ;)

Ayrıca kitapta imla hataları çok fazlaydı ve bu oldukça rahatsız edici oldu ki ben genelde takılmam çok fazla ama rahatsız ediciydi. Zaman zaman anlam bozukluğu çok oluyordu. Keşke daha düzgün bir edisyondan geçseydi kitap. 

Neyse çok uzatmayayım ama genel olarak çok beklenti olmadan okunursa sevilir ama beklenti yüksek okunursa beklentinizi karşılamaz. Benim nazarımda 5 üzerinden 3 lük bir kitaptı. 

İnto the Deep Serisi

~~~*~~~
"Charley, lütfen. Lütfen, bir dene, çünkü suratına her baktığımda, hissettiğim tek şey... Sana ne kadar aşık olduğum. Ama iki saniye sonra, hiç istinasız benim olmadığını hatırlıyorum... Bunu kabullenebileceğimi, anlayışla karşılayabileceğimi sanmıştım ama yapamıyorum. Biz bitmedik. Bizmiş olamayız."
"Sana hiçbir şeyin garantisini veremem. Senden uzaklaşamadığımı biliyorum, seni hala önemsediğimi bilmelisin Jake. Sana bir daha güvenemezsem... ikimiz asla olamayız. Sana istediğini veremeyebilirim."
"Bunu göze almaya hazırım."
~~~*~~~

Kitabın adı    : Derin Tutku
Orijinal adı   : İnto The Deep
Yazarı           : Samantha Young
Çevirmen      : belgin Selen Haktanır
Seri bilgisi     : İnto The Deep #1
Yayınevi        : DEX
Sayfa sayısı    : 356

Kitabın tanıtım yazısı: 

Küçük bir kasabada kendi halinde yasayıp giden Charley, büyük bir sehirden gelen Jake'le tanısınca dünyaya bambaska gözlerle bakmaya baslar. Charley'yi yepyeni duygularla tanıstıran Jake, ona sonsuza kadar birlikte olma sözü verir. Ama beklenmedik bir trajedi, bu askı paramparça eder. Charley Jake'in izini kaybeder.Dört yıl sonra, Jake'i artık aklından söküp attıgına inanan Charley'yi, bir yıllık yurtdısı egitimi için gittigi Edinburgh'da inanılmaz bir sürpriz karsılar: Hayatının askı Jake, yeni kız arkadasıyla aynı üniversitede okumaktadır!

Büyük aşkların kıvılcımları beklenmedik köselerde gizlenir;derinlerde yakılan ateşler her zaman kolay küllenmez… Derin Tutku, okuru askın izlerini takip etmeye çağırıyor.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın