19 Eylül 2012 Çarşamba

0 Vefa Enver - Bunu Sen İstedin [Alıntı]



Adamım Baran ya... Bayılıyorum bu karaktere... Ama bu kitapta da Baran ayrı bir olaydı. Gerçi üç çiftte farklı güzeldi ama favori çiftim Baran&Sibel ve gelecekteki favori çiftim de sanırım Kadir&Nazlı olacak.

"Baran nasıl davranıyor sana çok merak ediyorum. En çok da o istiyordu hamile kalmanı."
Sibel omuz silkti. "Abartmaya başladı bile. Spor arabasına binemiyoruz mesela. Bindiğimizde de o arabadan beklenmeyecek bir ağırlıkta turluyoruz İstanbul sokaklarını. Herkes arabayı süren acemi mi diye bize bakıyor. Geçen televizyonda bir şey gördüm. Vay ne harikaymış dedim ertesi gün kapı çalındı Nevzat sabah sabah elinde küçük bir kutuyla geldi. Abi bunu size getirmemi söyledi dedi. Televizyonda gördüğüm şeyi aldırmış."
Ahu atıldı. "Aş erdiğin bir şey diye almıştır."
Sibel kahkaha attı. "Aş erdiğim şey dizi arasındaki reklamda çıkan yakut ve pırlantalarla bezeli kolye ise, bu bebek kesin kız." 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın