26 Kasım 2013 Salı

0 Jamie McGuire - Araf [Alıntı]


Kitabı yeni okuyup bitirdiğimi biliyorsunuz ve sizlere söylediğim alıntılardan birkaçını daha paylaşacağım. 
Ondan önce hatırlatayım okumayan arkadaşlarımız kitabın yorumuna buradan ulaşabilirsiniz

***
"Normal bir hata ihtiyacım olduğunu söylemiştin." Devam etmekte tereddüt ettim, bir sonraki cümlem onu mahvedecekti. "Seninle normal bir hayatım olamaz." 
Gözlerinin rengi birden bire koyulaştı. "Bana yalan söyleme Nina. Ayrılmak istiyorsun çünkü birlikte olmaya devam edersek, ailemin başına geleceklerden korkuyorsun. Söylüyorum sana, hiçbir şey olmayacak. Bana güvenmeni istiyorum." 
"Bir şey olacak. Başka ne yapabilirim bilmiyorum Jared. İkimizin de hayatına devam etmesi gerekiyor." 
"Sensiz bir hayatım olamaz. Sensiz yaşam istemiyorum," diyerek yutkundu. Yüzünde hiç gitmeycekmiş gibi görünen bir ıstırap vardı. 
"Böyle yaşamak istemiyorum. korku,suçluluk, sürekli arkamı kollamak zorunda olmak... Birlikte ile olamıyoruz." 
... 
"Ne yapmam gerekiyorsa yapacağım Nina. Eğer uzaklara gitmek istiyorsan, gideriz. Birlikte olmak istiyorsan, yakınlık istiyorsan, seninle sevişeceğim. Sana istediğin her şeyi vereceğim. Sahip olduğum her şeyden vazgeçeceğim. Ailemden vazgeçeceğim. Hemen şimdi arabaya atlayıp gidebiliriz... Arkama bile bakmam. Ama yalnızca benden bunu isteme. Bunu yapamam... yapamam..."
***

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın