19 Haziran 2019 Çarşamba

0 Tuğba Atıcı Coşar - Beklenmedik Anda // ALINTILAR


Vee yine çok sevdiğim bir kitaptan bir sürü alıntı ile geldim size :) Kitabın yorumuna ulaşmak için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz. :)



Şimdi size kitaptaki bir sürü güzel alıntılarla baş başa bırakıyorum :) Şiddetle tavsiye ederim tutkulu aşkları seviyorsanız sakın es geçmeyin :)


~~~*~~~
"Bu durumdan hiç hoşlanmıyorum. Senden uzak durmak zor geliyor. Sana dokunmak istiyorum. Kendini bana bırakmanı, ellerimin altında dağılmanı istiyorum. Her zerreni benim kılmak, sende kaybolmak istiyorum."
"Söz vermiştin." dedim. Bir adım geri gitti.
"Ve sözümde duracağım Masal. Ta ki sen kendi isteğinle bana gelene kadar."
~~~*~~~


~~~*~~~
"Ah kalbim, nasıl da vuruyorsun öyle güm güm, hem de sesini hiçbir zaman duymayacak olan adama karşı..."
~~~*~~~


~~~*~~~
"Seni hayvan herif,"  dedim sonunda ve anında gözlerimden yaşlar boşaldı. "Hem benimle sevişip hem de beni nasıl bırakıp gidersin? Sana söyledim, senin istediğin gibi bir ilişki yapamam dedim. Başkasını becermek bu kadar mı zordu da yeniden benim aklımı karıştırıyorsun? Geceyi benimle geçirip sonra basit bir kadınmışım gibi çekip gidemezsin, anladın mı beni Sedat?"
"Gitmedim ki," dedi fısıldayarak. "Buradayım Masal, farkında mısın?"
"Tabii ki de farkındayım."
"O zaman ne diye vurup sövüyorsun be kadın?"
"Çünkü gittin sandım ve kendimi kötü hissettim. Bunun acısını çıkarmam lazımdı."
~~~*~~~


~~~*~~~
Başımı ılık tenine yasladığımda bana gösterdiği ilgiyle mest olduğum, sıcaklığında huzur bulduğum, yanından ayrılmak istemediğim kadındı. O kadın, Masal'dı. Kalbim, beynim ve bedenim, üçü de aynı anda tek bir ismi haykırıyordu bana.
~~~*~~~

~~~*~~~
Geçmiş geçmişte kalmıştı, gelecek benim ellerimdeydi. Ve ben bu geleceği bile isteye bırakacak değildim.
~~~*~~~


~~~*~~~
Bir gerçeklik daha yüzüme soğuk hava gibi çarptı. Şu hayatta en çok sevdiğiniz en çok canınızı yaka oluyor, onun aşkına sahip olmak suç gibi hissettiriyordu. Aşık olana, yanında acı çekmek ve kalp kırıklığı hediyeydi. Promosyon paketler gibi ayrılmıyorlardı birbirlerinden.
~~~*~~~


~~~*~~~
Belki sevmeyi unutmuştum. Onun gibi güzel sevemiyordum belki de, çektiğim acıyı ona yansıtıyor, canını yakıyordum farkında olmadan ama öğrenecektim. Sadece onun öğretmesine izin verecektim, kendimi sorgusuz sualsiz Masal'ın ellerine bırakacaktım. Riskse eğer, alacaktım. 
~~~*~~~


~~~*~~~
"Kimin bildiği ya da bilmediği umurumda değil. Beni neyin olarak kabul ediyorsan kabulüm. Sevgilim mi demek istiyorsun? Sorun değil. İlişkimizi mi ilan etmek, benimle el ele gezmek mi istiyorsun o da tamam. Beni kendine mi saklamak istiyorsun? Ne dersen kabul."
"Ama..."
"Aması yok. Bir daha senin etrafında başka bir adamı görmeye dayanamam. Bunun için herkes bana ait olduğunu bilecekse umurumda değil. Çünkü..."
"Çünkü," dedim cümlesini tamamlamasını istediğimi anlaması için.
"Çünkü sen benimsin. Geri dönüşü yok artık."
~~~*~~~


~~~*~~~
"Sen," dedim ve sonra da koltuğu gösterdim, "ve bu, bugün birlikte uyuyorsunuz."
"Saçmalıyorsun."
"Çok ciddiyim."
"Masal, saçmalama, bunu asla kabul etmeyeceğimi biliyorsun!" diye sinirle homurdandı ama onu duymazlıktan gelip yatak odama ilerledim. Arkamda hızlanan adımları duyduğumda ben de koşup odama girdim ve kağıyı hemen kapatıp kilitledim.
"Masal, aç şu kapıyı!"
"Boğa gibi kükrüyorsun, hayatta açmam."
"Boğa gibi kızgınım çünkü. Hemen. Aç. Şunu."
"Olmaz, sana ceza."
"Yahu beni delirtme kadın. Kendinle mi cezalandırıyorsun beni?"
"Bir bakıma öyle diyebiliriz."
"Hay ben senin bir bakımına..." Bu işi sinirle halledemeyeceğini anlayınca hemen yumuşadı. 
"Hadi güzelim, aç şu kapıyı da sıcacık yatağında sana sarılıp yatabileyim."
"Olmaz hayatım."
"Ben o hayatım diyen ağzını var ya..."
"Sedat!"
"Sen orada bir de bana gülüyor musun?"
"Hayır tabii ki.Sedat bak sabah olacak neredeyse hadi yatalım artık."
"O zaman aç şu lanet kapıyı da yatalım lan."
"Lan mı?"
Bunun hesabını vereceksin?"
"Sana da iyi geceler hayatım."
~~~*~~~


~~~*~~~
Parmaklarımız birbirine kenetlendi. Sanki söz verir gibi, yüreğimden tek bir cümle geçti istemsizce: Seni asla bırakmayacağım.
~~~*~~~


~~~*~~~
"Hayatına dahil etmediğinde beni, her şey boşunaymış gibi geliyor. Ben boşuna uğraşıyorum sanki. Sen hiçbir zaman benim olmayacakmışsın gibi, ben bunu başaramayacakmışım gibi."
"Güzelim..."
"Bana şöyle seslenme. Bırak, gitmek istiyorum."
"Bunun için uğraşmana gerek yok çünkü...çünkü zaten seninim. Ait olmak istediğim tek insan sensin Masal."
~~~*~~~


~~~*~~~
"Masal. Baban haklı biliyor musun?"
"Hangi konuda?"
"Bu yaşıma kadar bana anlatılan en güzel masal sensin. Ve hayatımın geri kalan kısmında da bıkmadan dinleyeceğim tek masalsın."
~~~*~~~


~~~*~~~
Kim ne derse desin, aşk acıtsa da, beni bin bir parçaya da bölse ondan vazgeçemezdim. Canım acısa da o yaraları saran yine acıtan kişi olduktan sonra hiçbir şey umurumda değildi. 
~~~*~~~


~~~*~~~
"Damarıma basıldığında hissettiğimden biraz fazla tepki vermiş olabilirim ama bir şeyleri ispatlamam gereken kişi baban değil, sensin."
"Benim," dedim sinirle.
"Evet!" diye bağırdı.
"Peki öyleyse, bana seni hayatımda tutmam için tek bir neden söyle.
~~~*~~~


~~~*~~~
Aşkım bu kadar büyükken, dünya yıkılsa bana faydası olacağını düşünmüyordum.
~~~*~~~


~~~*~~~
"Seni istedim. Sensizlik canımı yaktı ama bir yönden anlamamı da sağladı. Seni özledim. Bu özlem öyle kuvvetliydi ki içimde sönmek bilmeyen bir ateş vardı sanki ve sana dokunana kadar da geçmeyeceğinden emindim. Ve sonra anladım. Seni sevdiğimi anladım."
~~~*~~~




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın