3 Temmuz 2019 Çarşamba

2 Yeni Kitaplarım - Temmuz 2019


İki gün önce kitaplığımda yerini alan yeni kitaplarım Epsilon Yayınlarından asırlar önce çıkan historical romansları topladım. Victoria Alexander'ın Pegasus'tan çıkan kitaplarını çok sevdiğim için Epsilon'dan olanları da aldım. Karen Hawkins'in ise bu serisi çok tavsiye ediliyormuş kaçırmayayım uygun fiyata bulunca alayım dedim. 

Kitaplar ikinci el, sıfır bulmak imkansız gibi bir şey ama çok temizler. Kitapları modacruz diye bir siteden aldım. Normalde ikinci el kıyafet satış sitesi ama bazıları kitapta ekliyor, bu yüzden oraya da arada bakın belki bulabilirsiniz bir şeyler :) Bu arada 6 kitaba 50 TL verdim ve kargo ücreti de ödemedim diyerek bilgi de vereyim :) 

Neler aldığıma gelirsek; 
  • Victoria Alexander - Kaderimde Sen Varsın
  • Victoria Alexander - Adın Bende Saklı
  • Victoria Alexander - Sonunu Bile Bile
  • Victoria Alexander - Sonunda Bende Sevdim
  • Karen Hawkins - Artık Benimsin
  • Karen Hawkins - Aşkına Talibim 

Benim yeni kitaplarım bunlar, bu ay daha alırım sanırım çok doyumsuz olduğumu itiraf ediyorum :) 

Aralarında okuduklarınız var ise, yorumlarınızı bekliyorum :) 


2 yorum :

  1. Bu türdeki yabancı yazarlara henüz el atamadım ama sende gördükçe merak ediyorum abla. Hepsini keyifle okursun umarım.😊

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tatlım :)

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın