8 Şubat 2013 Cuma

2 Julie Garwood - Düğün [Alıntı]


Merhabalar Düğün, benim çok sevdiğim bir roman. Öyle ki kendisine sık sık geri dönüşler yaparım :) Bu türün sevenleri için yerinin ayrı olduğunu düşünüyorum bu kitabın. Yine yaptığım geri dönüşlerin birinde iken, sizler için de bir alıntı paylaşmak istedim.

Alıntıdan önce not: Raen, ana karakter olan Connor'ın üvey erkek kardeşi.
"Raen pencereden düştü..."
"Biliyorum, aşkım."
"Onu ben itmedim. Onu bıçaklamak da istemedim. Kendi palasının üstüne düştü. Eğer beni yere yatırmak için bileğimi tutuyor olmasaydı bu olmayacaktı. Eliyle ağzımı kapatıyordu. Ben ise bağırmak istiyordum. Hançerimi eline batırmayı denedim. Lütfen bana inan. Onu öldürmek istemedim. Sadece ondan kurtulmak istiyordum."
"Yanında olup seni koruyamadığım için üzgünüm."
"Sen orada olsan ne yapardın?"
"Onu pencereden atardım."

2 yorum :

  1. Bu kitabın benim için yeri ayrıdır. Gerek Brenna'nın sakar unutkan halleri gerekse Conor'ın kadın ruhundan ve halinden anlamaz halleri yüzünden çok hoşuma gitmiş ve hepsinden ayrı bir yer edinmişti kitap ve şimdi alıntıyı okuyunca bu iki karakteri özlediğimi fark ettim :)

    YanıtlaSil
  2. güzel kitaptır, beni sesli güldüren kitaplardandır...

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın