8 Mart 2013 Cuma

0 Julianne MacLean - Aşkın Kollarında [Alıntı]


Kitabı okurken özellikle iki yerde not aldım... Bu iki alıntı çok hoşuma gitti ve paylaşmak istiyorum.  
Dilerseniz kitabın yorumu da blogumuzda bulunuyor, okuyabilirsiniz.

Seger ve Clara gece saat ikide gizlice at arabasında buluştukları satırlardan.

***
"Cenneti gördün mü?" diye sordu, biraz sonra Seger rahatlayıp buruşturduğu mendili yere attığında.
"Tanrım, evet"
"Neye benziyordu?"
"Sana."
***

Seger'in Clara'ya evlenme teklif etmesi... Hiçbir kitapta böyle bir evlenme teklifi okumamıştım. :))

***
"Seninle evlenmek istiyorum, Clara; çünkü sana öyle açım ki. Sen benim olmalısın. Seni yatağımda istiyorum. Sana benden başka bir adamın dokunmasına asla katlanamam. Evet, bir eş ve varise ihtiyacım var ama bu sadece görev icabı değil. İnan bana, sana içim gidiyor."
***


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın