9 Ekim 2014 Perşembe

0 Tracey Devlyn - İntikamın Güzel Yüzü ( Nexus #1 )


Allah'ım nasılda özlemişim tarihi aşk romanlarını... Yorumlardan da anladığınız üzere uzunca bir süredir favori türüm olan historical romance okumuyordum ve şimdi bu türe yavaş yavaş dönmeye başlıyorum... cidden çok özlemişim :)

İyi bir geçiş yapıp türünün en değişiği olan bir kitapla geri döndüm! Tracey Devlyn'in orijinal kapağını görünce çok beğenmiş ve kitabı almaya taaa o zamanlardan karar vermiştim. Hani bizdeki kapak da fena sayılmaz yani değil mi? :) Ben beğendim şahsen :) Özellikle erkek figürü...

Neyse :)

Öncelikle, yazarın ilk okuduğum kitabıydı ve cidden güzeldi de. Anlatım, yer betimlemeleri, karakterlerin karakteristik özellikleri, davranışları, duyguların anlatımı yaşanılması... her şey çok güzeldi.
Klişeleşmiş olan tarihi aşk romanlarından çok farklıydı. Demek istediğim klasik unvan sahibi bir erkek ve onu etkileyen bir kadının aşklarının doğuşu değildi konu... Konu intikamı için düşmanlarının arasına sızan bir genç kadın, Cora... bu kadının ağabeyinin aynı zamanda kendisinin çocukluk arkadaşı, Guy... İki ajan... aynı zamanda bir birlerinden etkilenen iki insan! Gizem, heyecan ve aşk... Kaçırmalar, işkenceler, kullanılan bedenler... bütün bunların yanında ayakta kalmaya çalışan aşk...

Her şey çok iyiydi ama... işte ya yine bir ama dedim... Cora çok acı çekti. Ne olursa olsun bir kadının bu kadar hırpalamasını, eziyet görmesini kaldıramıyorum ben! Ya kadın bu arkadaş! Tamam biliyoruz siz erkeklerden daha dayanıklıyız ama yine de akıllarda oturmuş bir zihniyet vardır. Kadınlar narin, incinmemesi gereken canlılardır! Nokta. Bitti!

Cora, gördüğü onca eziyete rağmen iyi dayandı! İşte kadının gücü!

Ne istediğini bilen ve kolay kolay vazgeçmeyen erkekleri severim kitaplarda. Burada da Guy ne istediğini biliyordu ve bundan vazgeçmemesi çok güzeldi!

Yalnız biraz daha konuşursam kitabı bir çırpıda anlatacağım sanırım, o yüzden en iyisi susmak diyorum ve suruyorum.

Bu arada kitap Nexus Serisi'ne ait bir kitap. Her kitap bir karakteri anlatıyor ama bu karakterleri ilk kitapta gördük, okuduk dolayısıyla sırasıyla okumanızda fayda var :)

Bunca şey söyledikten sonra dile getirmek istediğim bir durum var, imla hataları çok vardı Novella'ya hiç yakıştıramadım bu durumu keşke biraz daha özenli olalarmış dedim :/ Bu yüzden 5 üzerinden 5 alacak bir kitaba 4 veriyorum şahsen =)

Nexus Serisi'nin kitapları:

Kitabın tanıtım yazısı: 

Bir Kadın ile İntikamı Arasına Girebilecek Engel Yoktur…

Alımlı ve hoş bir kadın olan Cora, İngiliz devleti adına çalışan bir ajandır. En büyük amacı ise, çocuk yaşta kaybettiği anne babasının katilini bulmaktır. Güzel kadının bu uğurda göze alamayacağı hiçbir tehlike yoktur.

Zorlu mücadelede Cora'yı yalnız bırakmayan çocukluk arkadaşı Guy, güzel kadının intikam ateşini söndürmek için elinden geleni ardına koymaz. Fakat karşılarında en az Cora kadar hırslı ve bu güzel kadını ağına düşürmek adına her tür yola başvuracak kadar gözü dönmüş bir katil vardır…

"Tehlikeyi tutkuyla birleştiren Tracey Devlyn, hafızalarınızdan silinmeyecek güçlü bir aşk hikâyesi yaratmış." -Victoria Gray-

"Tracey Devlyn sürükleyici bir ajan hikâyesine unutulması güç bir aşk katarak harika bir roman yaratmış. İntikamın Güzel Yüzü, okunması gereken bir ilk roman." -Publishers Weekly-

"İntikamın Güzel Yüzü, hayal gücünüzü tetikleyecek kadar etkileyici, yüreklerinizi ele geçirecek kadar büyüleyici bir roman." -RT Book Reviews-

"İlk sayfasından itibaren okuru içine çeken konusuyla harika bir ilk roman. Devlyn, intikama teslim olmuş bir kadının başından geçenleri güçlü kalemini kullanarak unutulmaz bir anlatımla sunuyor." -Adrienne Giordano-


Kitabı satın almak için: Kitap Sihirbazı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın