15 Eylül 2019 Pazar

2 Köy Okullarına Yardım - Eylül 2019

Bu sefer ki kitapları kendime almadım. Biliyorsunuz ki köy okullarında çoğu küçüklerin imkanları ya yeni kitaplar almaya yeterli olmuyor ya da okullarında yeterli donanıma sahip kütüphanelere sahip olamıyorlar. Bu durumda iş biz bilinçli okurlara ve yardım severlere düşüyor. 

Bir arkadaşımın yeğeni Şanlıurfa'da Viranşehir ilçesindeki köy okuluna öğretmen olarak atandı ve yeterli hikaye/masal kitapları olmadığından dolayı okuyamadıklarını, bazılarının da okumayı unutmak üzere olduklarını duydum.Ben her türlü imkana sahipken onların sahip olamaması beni oldukça çok üzdü ve elimden bir şeyler yapabilecek imkan varken durup izlemek istemedim. Bunun için bu ay onlar için de alışveriş yaptım. 


Neler aldığımı söylemeden önce eğer ki sizlerde küçücük bir yardım da bulunmak istiyorsanız, Halimeyle yani instagramdan tanıdığımız  bircatlakokur ile iletişime geçin. 

Küçüklerim için aldıklarıma gelince, işte o kitapların listesi

Karbon Kitaplar Yayınevinden;
  • J. M. Barrie - Peter Pan
  • Lewis Carroll - Alice Harikalar Diyarında
  • Jules Verne - Ay'a Yolculuk

Dorlion Yayınları - Çocuk Klasikleri Dizisinden;
  • Pinokyo - Carlo Collodi
  • Peter Pan - J. M. Barrie
  • Gümüş Patenler - Elizabeth Maspes Dodge
  • Güliver'in Gezileri - Jonathan Swift
  • Robin Hood - John Turvey
  • Monte Cristo Kontu - Alexandre Dumas
  • Sinbad 
  • Kayıp Prens - Mark Twain
  • Oliver Twist - Chales Dickens
  • Balonla Beş Hafta - Jules Verne
  • Korkusuz Kaptanlar - Rudyard Kipling
  • Alice Harikalar Diyarında - Lewis Carroll
  • Balina Avcıları - P. S. John
  • Robinson Crusoe - Daniel Defoe
  • Don Kişot - Miguel de Cervanters
  • Hansel ve Gretel - Grimm Kardeşler 

Maviçatı Yayınları'ndan 
  • Küçük Deniz Kızı - Hans Christian Andersen

Bir sürü kitap almış gibi görünüyor ki öyle de ancak şunu söylemeliyim masal kitaplarının fiyatları cidden çok uygun o yüzden bizim bir kitaba verdiğimiz parayla en az 5 tane masal kitabı alabilirsiniz. O yüzden küçüklerimize yardım edin sizlerde. 

Onların yüzünde oluşacak küçük bir gülümsemeye siz de vesile olun :) 




2 yorum :

  1. Köyde görev yaptığım esnada kolilerce kitap gelmişti. çocukların mutluluğunu unutamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolilerce gönderemedim ama düzenli olarak göndermeyi planlıyorum. Ne mutlu o yüzlerde tebessüm oluşturabilmeye :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın