14 Mart 2022 Pazartesi

0 Yeni Kitaplarım // Mart 2022

Geçen hafta küçük, minicik bir kitap alışverişi yaptım. Normalde kitap almamaya çalışıyorum çünkü evde çok fazla okumadığım var onları okumak istiyorum ama dayanamadım... Aldım... 3 tanecik :) 

Kitaplarımı bkmkitap.com sitesinden aldım.  Hem orada indirime dek geldim hem de uzun zamandır oradan almıyordum tekrar alayım dedim. 

Geçen hafta Martı Yayınları kitaplarında güzel indirim vardı ben de bunu kaçırmadım, radarımda iki Martı kitabı aldım ve listemde alınmayı bekleyen Jennifer L. Armentrout son kitabı sessiz sedasız çıkmıştı onu da aldım. 

Site o kadar hızlı tedarik edip gönderdi ki şaşırdım. Resmen iki günde kargoya verilmişti ama geç gelmesinin sebebi hava şartları oldu. Kargo bulunduğum ile, ilçeye geldi ama kar yağışı yüzünden dağıtıma çıkamadı... ama olsundu.. .geç olsun güç olmasındı :) 

Neler aldığıma gelirsek;

  • En Tatlı Kaçış 
  • Ya Yarın Yoksa
  • Kız, Yılan, Diken
 

Kısa zamanda okumayı planlıyorum, umarım okuyacağım. Aralarında okuduklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum. Öncelik vermemi istediğiniz varsa da yazabilirsiniz :) 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın