29 Temmuz 2022 Cuma

0 Yeni Kitaplarım - 2022

Bu ay tam bir vurgun yaptım ve birçok kitap aldım. Aslında iki tane de amazondan aldım ama onların fotoğraflarını çekmediğim için sizinle paylaşamıyorum. Ancak isimlerini söyleyeyim hemen "Paçinko" ve "Esaret Şehrinde Bir Kitapçı" yı aldım üstelik indirim yakaladığım için çok çok uyguna aldım. İkisine 62 TL verdim :) mutlu bir ben :)

Bu kitapları ise kitapyurdundan aldım. Hepsi almak istediğim kitaplardı ve açıkçası tek tek toplamak yerine alayım dedim. Normalde bu kadar kitaba 100-1500 TL verdiğimiz dönemlerimiz oldu ancak şimdi şu kadar kitaba neredeyse 500 TL veriyoruz. Şaka gibi fiyatlar. Resmen okumayın diyorlar. 

Neyse o konuya girmeyeceğim çünkü bütün kitapseverlerin kanayan yarası bu ne yazık ki. :( 

Aslında bu siparişimde Günün Sonu kitabı da vardı ancak tedarik edilemediğinden dolayı iptal ettim yoksa daha çok beklerdim sanırım. Onu artık başka yerden alacağım zaten gözüme kestirdiğim yeni kitaplarda çıkıyor bir sepet daha oluşturuluyor. :) Yakında maaşımı komple kitaplara yatırır hale geleceğim :(

Neyse... neler aldığımı size sıralayayım hemen :)



Neler aldım;

  • Eşsiz Bayan Bridgerton
  • En Parlak Gece
  • Yakın Koruma
  • Rapsodi
  • En Karanlık Günah
  • Lanetlilerin Krallığı
  • Mahes



Aralarında okuduklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum öncelik vermemi istediğiniz varsa da yazın :) 
 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın