1 Temmuz 2023 Cumartesi

0 Haziran Ayı Nasıl Geçti?


Kelimenin tam anlamıyla gelmek bilmeyen bir yaz ayıydı Haziran... en azından biz İstanbullu'lar için... ama geldi ve tam geldi. 😆 Serin havalar iyiydi modundayım şimdi de çünkü sıcaklarda ne yazık ki elime kitap alasım gelmiyor, çalışasım gelmiyor ve bunun yanında serin bulduğum her nokta da kıvrılıp uyuyasım geliyor... 

Sanırım bir yanım hala baharı geri istiyor 😇 

Neyse havalardan dert yanmayayım şimdi daha da ısınır falan... şanssızım şu sıralar sanki 😂

Haziran ayında bence güzel geçirdim diye düşünüyorum. Eski okuma tempoma tamamen geldim ve sevdiğim kitapları okudum. Hatta araya sürpriz kitaplar da soktum ama her kitabı da çoğunlukla beğendim. 

Kitapların yanında bir tane de film izledim. Culpa Mia... sosyal medyada çokça dolandı videoları ve ben de izledim dayanamadım. Zaten kitaptan uyarlamaymış dedim bir deneyeyim. Onunda yorumu blogda yer alıyor 😇 

Yani haziran ayında toplamda 7 kitap okudum ve 1 tane de film izledim. Bence oldukça güzel. Hatta bayram ve kuzenimin nişanı falan da olmasaydı son bir haftada bir kitap daha bitirirdim 😂 Başlamıştım çünkü ama neyse onu da bu ay bitiririm zaten bitmek üzere de  😇

Neler Okudum

  • H. D. Carlton - Adeline'i Avlamak                  🌟🌟🌟
  • Elena Armas - Amerikan Ev Arkadaşı Deneyi 🌟🌟🌟🌟🌟
  • Kathryn Caskie - Aşk Bahsi                          🌟🌟🌟🌟
  • Vi Keeland - Davetiye                                  🌟🌟🌟🌟🌟
  • Krista & Becca Ritchie - Sana Hala Bağımlı  🌟🌟🌟🌟
  • L. J. Shen - Yaralı Şövalye                            🌟🌟🌟🌟🌟
  • Falon Ballard - Aşk Sözleşmesi                     🌟🌟🌟🌟🌟  

Neler İzledim


Bundan sonraki paylaşımlarımda kitap isimlerinin yanında kaç yıldız verdiğimi de bu şekilde belirteceğim. Zaten yorumlarda yazıyorum ama olsun toplu da görünsün... 

İşte benim ayım böyle gitti ve bitti... Umarım sizin ayınız bol kitaplı ve bol mutlu anılarla geçmiştir. 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın