21 Temmuz 2023 Cuma

0 Laurelin Paige - Sana Tutundum (Fixed #2)


~~~*~~~
Benim hiç şüphem yoktu. Şüphelerim onunla ilgili değil, kendimle ilgiliydi. Bizi kaldırabilecek miydim, bilmiyordum.
~~~*~~~
 

Fixed Serisi'ne devam edip ikinci kitabın yorumuyla karşınızdayım. 

İtiraf ediyorum seriye neden devam ettiğime dair bir fikrim yok sanırım kitapları elimde ve okuyayım bari modunda okuyorum yoksa seriyi çokça sevdiğimden değil. Benim nazarımda ortalama bir seri olarak gidiyor açıkçası...

Kısaca seri bilgisi verip konuyu anlatıp detaylı yoruma gireceğim. 

Fixed Serisi'nin ikinci kitabı Sana Tutuldum. Bu kitapta da Hudson ve Alayna'nın ilişkisinin devamını okuyoruz. Seri dibine kadar erotizm dolu olduğu için 🔞 uyarısı verip sadece yetişkin okurlar için uygun bir kitap olduğunu söyleyeyim bunun haricinde de o sahneleri okumaktan rahatsız olmuyorsanız okuyun derim. 


~~~*~~~
"Seni saplantı haline getireceğimden ötürü endişelenmiyor musun?"
"Beni saplantı haline getirmeni umuyorum."
~~~*~~~

Kitabın kısaca konusuna değinmek gerekirse; Hudson ve Alayna gerçekten bir ilişki denemeye karar verdiklerinde kendilerini gerçek bir ilişkinin içerisinde bulurlar. Her ikisi de böyle bir konuda acemiyken bu fikirle baş etmeye çalışırlarken aynı zamanda birbirlerine karşı duydukları arzu ile de baş etmek zorundadırlar. Bir de bunlara Hudson'ın ailesi dahil olduğunda işler iyice karmaşık hale gelir. Çünkü Hudson'ın annesi Sophia, oğlunun Celia ile olmasını istemektedir ve Hudson'ın Alayna ile olan ilişkisi ise onu rahatsız etmektedir. Sophia bu durumda hiç boş durmayı Celia ile Hudson'ı beraberliği için laf sokmalarına devam ederken Hudson'ın da Alayna'ya olan duygularını dile getirmesiyle çekişmeler devam eder. Ancak Alayna'nın iyi niyetinden yararlanıp da onunla arkadaş olan Celia'nın başka planları vardır. Bu planlara da Alayna'nın geçmişinden gelen hatalar da eklenince ortalık çok fena karışır. Sonucunda ise Hudson ve Alayna'nın birbirlerine karşı inançları ve duyguları bir sınavdan geçmeye başlar...

Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki, kitapta her sorunu seks ile çözme problemi bir yerden sonra fazla sıkıcı olmaya başları ve dürüst olarak söylüyorum ki kitapta aşkı değil de iki azgın yetişkinin hikayesini okumak gibi bir deneyim haline geldi. O yüzden genelde o satırları atladığımı itiraf ediyorum. 🙈

Bunun haricinde kitaptaki en iyi kısımlar Sophia'nın akşam yemeğinde oluşan olay zinciri... Alayna'nın Paul'le yaşadıkları ve kitabın sonunda Celia'nın yaptıklarıydı. Resmen kitaba aksiyon katmıştı çünkü çok yavan gidiyordu benim için.

Har kavgada sonucu yatakta sonlandırmaları ya da her kriz anını seksle bitirmeleri kitaptaki ana konu gibiydi ve bunu hiç sevemedim. Tamam böyle kurgular okuduk ama duyguları da anlatmışlardı ve açıkçası o zaman rahatsız etmiyordu ama bunda rahatsız edici geldi... 


~~~*~~~
"Denediğimi ve oraya ulaşana kadar denemeye devam edeceğimi bilmeni istiyorum. Beni duyuyor musun? Benden vazgeçme."
~~~*~~~

Hudson'ın son olayda Alayna'ya inanması gerektiğini düşündüm bende... yani o kadın senin için ne ifade ediyor, sana nasıl güveniyor ve sen karşındaki insanların neler yapabileceğini bilirken tereddüt etmesi... olmamıştı... Hatta en şüphelenen ağabeyi Brian bile kız kardeşine inanmışken... 

Bu arada Brian ve Alayna'nın sonunda doğru yol bulup da ateşkes imzalamaları çok güzeldi. 😀

Keşke kitabı azıcık edisyondan geçirselerdi çünkü imla hataları çok fazlaydı ve okurken refleks olarak düzeltilemeyecek hatalar da vardı ne yazık ki 😔

Çok fazla anlatılacak şey yok bu kitaba dair aslında yine baya konuştum da... neyse... benim nazarımda ortalamanın bir tık altındaydı kitap. Büyük beklentiler olmadan okunursa sevilebilinir sanki ama benim için yeterli değildi. 

Kitaba dair puanım 5 üzerinden 2,5 veriyorum. 🌟🌟/🌟


~~~*~~~
"Celia'nın söylediği şeyleri yapmadığını biliyorum."
Kaşlarımı kaldırdım. "Öyle mi? Nasıl?"
Brian, bana anlamlı bir ifadeyle baktı. "Öncelikle telefonla aramak ve mesajlar bırakmak senin stilin değildir. Bundan çok daha yaratıcı olduğunu biliyorum."
Bu tuhaf iltifata içtenlikle güldüm. 
"İkincisi, bir kadınla uğraşmazsın. Ve üçüncüsü, nasıl bir pisliğin içine batarsan bat, bunu inkar etmezsin. Bu seninle ilgili olarak güvenilebilir tek şeydir. Hatalarını düzeltmek için her zaman isteklisindir."
~~~*~~~



Kitabın adı     : Sana Tutuldum
Orijinal adı     : Found In You
Yazarı            : Laurelin Paige
Çevirmen        : Melek Golden
Seri Bilgisi       : Fixed #2
Yayınevi          : Elf Yayınları
Sayfa sayısı     : 351

Kitabın tanıtım yazısı: 

Bu gerçekti, Hudson'ın yaşamının daha önce kimsenin yapamadığı kadar derinine giden büyük, dev bir adımdı. Tabii ki heyecanlıydım. Adamı seviyordum. Ama onu gerçekten tanıyor muydum? Onu bu kadar az tanıyor olmama rağmen gerçekten sevebilir miydim? Yaşadığı yer iki dakika önce, şoförü beni getirene kadar tam bir gizemdi. Binanın içinde ne bulacaktım? Hudson Pierce'ın çok iyi bir biçimde takındığı maskenin ardında ne vardı? Gerçek Hudson'ı görebildiğimi hissediyordum. Bunu büyük ihtimalle dünyada yapabilen tek kişi bendim ve güçlükle yapabilmiştim. Kalbimi fetheden bu önemli, genç iş adamı hakkında halen üzeri örtülü olan ve öğreneceğim çok şey vardı.

Hudson'ın sakladığı sırlar olduğunu biliyordum. Benimle tanışmadan önce yaptığı akıl oyunlarını ve kadınları kandırmayı bırakmıştı ama geçmişteki bu alışkanlıklarının geri gelme ihtimali oldukça gerçekti. Benim eski alışkanlıklarımın geri gelme ihtimali kadar gerçekti. Beni ele geçiren o korkuların, geçmişteki saplantılı alışkanlıklarımın geri gelme ihtimali vardı. Tüm ilişkileri yersiz kıskançlığım ve gizli takiplerimle bitirebilirdim. Bu kahrolası alışkanlıkların beni mahvedebileceğini biliyordum. Neyse ki uzun bir zamandır Hudson ile düzeldiğimi hissediyordum. Bunun sona erme olasılığını sadece zaman gösterecekti.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın