31 Temmuz 2023 Pazartesi

0 Temmuz Ayı Nasıl Geçti?

Temmuz ayı benim için inanılmaz eğlenceli ve güzel geçti. Çünkü bolca kitap okudum, ciddi anlamda uzun zamandır okuyamadığım kadar kitap okudum. 

Bunun yanında adrenalin sever biri olarak yamaç paraşütü de yaptım. Resmen ayı zirvede kapattım ve kelimenin tam anlamıyla da mutlu bir ay oldu benim için. 

Tabi yine iş yoğunluğum vardı, dolayısıyla da akşamları da çalışmak zorunda kaldım son bir haftada ama yine de buna rağmen kitaplarıma da vakit ayırdım ve sonuçta mutlu bir İnci var burada 😃

İzlemek istediğim diziler vardı ama hiçbirini izlemedim çünkü bir süre kitaplarımdan vazgeçmek istemedim ama sanırım izne çıkacağım bir haftada bir şeyler izleyebilirim. Her ay bir dizi izlemek istiyorum en azından ağustos ayında bu planıma geri döneceğim. 😇

Bunun yanında istediğim bütün kitapları indirimlerle aldım. Tam alacağım kitaplar kalmadı dediğim noktada yayınevleri beklediğim kitapları çıkardı ve listem yine kalabalık... neyse artık onları da izinden döndükten sonra alacağım 😇

Bu arada kaynamasın yükseklik korkunuz yoksa, panik atak derdiniz yoksa mutlaka yamaç paraşütü denemelisiniz. Enfes bir şeydi. 300 metreden atladık biz ve keşke 600 metreden atlasaydık dedik çünkü doyamadık 😀 bir sonraki kesinlikle daha yüksek olacak. 

Şimdi neler okuduğuma gelirse.... okuduğum her kitabın yorumu blogda yer alıyor, alıntı paylaşımları da vardır. Aynı zamanda instagramda da paylaşımlarımız devam ediyor. 



Neler Okudum

🌟🌟🌟            = Pink Yazar - Şafak Vakti Fecir 
🌟🌟🌟🌟     = Ali Hazelwood - Aynı Çatı Altında                 
🌟🌟🌟🌟🌟 =  Ali Hazelwood - Aşk Çıkmazı                                 
🌟🌟🌟🌟🌟 = Ali Hazelwood - Sıfırın Altında                              
🌟 🌟🌟/🌟    = Kathryn Caskie - Aşk Esiri                                     
🌟🌟🌟🌟🌟 = Louise Gornall - Parçalı Bulutlu 
🌟🌟🌟/🌟    = Aslı Karabulut - Ateş ve Buz                            
🌟🌟🌟🌟     = Alicia Thompson - Seri Katiller Gölgesinde AŞk      
🌟🌟🌟            = Laurelin Paige - Sana Kapıldım    
🌟🌟/🌟           = Laurelin Paige - Sana Tutundum                
🌟🌟🌟            = Laurelin Paige - Sana Bağlandım  
🌟🌟🌟🌟🌟 = Nora Roberts - Noel'de Ölüm      



Hangi kitaba kaç yıldız verdiğimi de yanlarına iliştirdiğime göre yorumumu bitiriyorum. 5 üzerindendir puanlamam bilginiz olsun. 😇

İşte benim ayım böyle gitti ve bitti... Umarım sizin ayınız bol kitaplı ve bol mutlu anılarla geçmiştir. 
 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın