22 Temmuz 2023 Cumartesi

2 ALINTILAR // Laurelin Paige - Sana Bağlandım (Fixed #3)


 ★ Fixed Serisi 






"Kulübü işletmek istiyorum. Ve sana evet, diyorum."

Gözleri ışıldayarak, "Evet mi?" diye sordu. 

"Ama bir şartım var."

"Eğer ısrar edersen sana bedenimi ve ruhumu da verebilirim..."

Gülümsedim ama flörtünü görmezden gelerek, "İşe tam zamanlı bir müdür almamızı istiyorum. Benim sahip olmadığım deneyime sahip biri olsun," dedim.

Bunun üzerine düşündü ve "Bunun sorun olacağını sanmıyorum. Ama yine de tam yetkinin sende olmasını istiyorum. Ve bedenimi, ruhumu sana adadığımı bilmeni istiyorum," dedi.

"Güzel. Bu tam da benim istediğim," dedikten sonra kelimelerimi bana karşı kullanmaması için sözlerimi düzelttim. "Demek istediğim, ben de yetkinin bende olmasını istiyorum."

"O halde ruhumu ve bedenimi istemiyorsun," dedi sözlerimi çarpıtarak. Bunu elbette yapacaktı.

"Kes sesini," diye çıkıştım. "Onlara zaten sahibim."

 

*****

Onun için sorun olmak değil, onun yaşamında olmak istiyordum. Sonuç olarak o benimdi.

Sonra aniden her şey değişti. Elleri yanlara düştü, yüz ifadesi yumuşadı, değişti ve günlerdir ilk defa gözleri yeniden dünyasının merkezinde olduğumu söylemeye başladı. Evreninin düğüm noktasıydım. Varlığının özündeydim.


*****

"Bu kadar yalandan sonra bir şeylere inanmak çok zor."

"Dikkat etmek gerekir ki," dedi ve bakışlarımı yakalamak için eğildi. "Sana bizimle ilgili yalan söylemedim. Sana söylediğim ve yaptığım her şey dürüsttü."

"Benim kız arkadaşım gibi davran, oyunu tümüyle yalandı."

"Evet ama hepsi bu. Her dokunuş, her öpüş, seninle aramızda geçe her dakika, kıymetlim... Hepsi... Sana öyleymiş gibi davranmak istemedim. Seninle her deneyimimizin, her anımızı tamamıyla gerçek olmasını istedim. Sen, buna izin verdiğim ilk kişisin. Bütün bu saçmalıklar arasında benim için gerçek olan sadece sensin." Sesi keskinleşti. "Sen bugüne dek sevdiğim tek kişisin, Alayna. Ve sonuncu olacağını biliyorum."




2 yorum :

  1. Bu seriyi ilk çıktığı dönemde çok merak ediyordum. Sadece ilk kitabını alabilmiştim ve sonra hevesim kaçınca okumadan kenara bıraktım. Hala da bekliyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence okumak için de acele etme tatlı, çok da önem verilecek bir seri değildi bence :(

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın