14 Temmuz 2023 Cuma

0 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Athica Books


Ülkemizde manga ve manhwa türünde kitap çıkarmaya başlayan Athica Books hızla serilerine devam ediyor. Bende ilk zamanda beri takip ediyordum ama hiç almamıştım kitaplarını şimdi bir çılgınlık yapıp aldım. 

Kitaplarını destekdükkan sitesinden aldım ve oradan alınan Athica Books kitapları resimde de görüldüğü gibi özel tasarım kutularda geliyor ve içerisinde de kitap kartı, teşekkürler kartı, stiker ve bir tane de kalem hediye gönderiyorlar. Açıkçası stikerlardan 3 tanesini bilgisayarıma yapıştırdım bile 😎

En başta şunu söyleyeyim ki webtoon okumaktan hoşlanmıştım bu yüzden manhwa türünde kitaplar çıkınca denemek istedim bir de İmparatorun Kızı historical romans türünü anımsatınca mutlaka denemeliyim dedim.  Serinin 2 cildi yayınlandı. 

Manga, Japonya'da yayınlanan çizgi roman türüdür. Aldığım serilerden biri manga türünde. Ve bu tür kitaplar tersten okunuyor. Bun ilk keşfettiğimde baya şaşırmıştım ama artık alıştım size de ön bilgi olsun dedim. 😇

Manhwa dediğimiz tür ise Güney Kore'de yayınlanan çizgi roman türüdür. Manga nasıl Japonya ise manhwa Güney Kore'de yayınlanan renkli resimli ya da çizgili resimlerden oluşan çizgi romandır. İmparatorun Kızı da o türde bir seri. Hatta webtoon da öyle ama aralarındaki fark biri webde yayınlanıyor diğer basılı çıkıyor.

Bir diğer aldığım seri ise Brutal'ın 1. ve 2. ciltleri... ikisini beraber almamın sebebi peş peşe okuyacak olmam zaten sadece iki cildi çıktı 🙈

Bu arada bu alışveriş ile ilgili bir video yayınladım, aşağıya bırakıyorum izleyebilirsiniz 😇







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın