2 Mart 2019 Cumartesi

2 Şubat -2019 Neler Okudum??


Her ay size bir önceki ay neler okuduğumla ilgili yazı gelecek bu seferki yazım Şubat ayında okuduklarım yazısı :) 

Aslında Şubat ayını nasıl geçirdiğimle ilgili bir yazı olacak biraz da :) 

Hedefim her zaman 10 kitap olacak çünkü çok nadiren 10 kitabı buluyorum. Ancak bu sefer Şubat ayında 8 kitap okumuşum. Aslında bir kitaba daha başlamıştım ama onu bitiremediğimde bu aya katmadım. 
8 kitabın yanında bir de dizi bitirdim. The Mist. 

Yine çok değişik karmaşık türlerde kitaplar okudum. Tek bir türün okudu değilim ve bu durumadn da şikayetçi değilim açıkçası her türlü kitabı okuyabiliyor olmak bence çok güzel :) 

İşte okuduklarım; 

  • Julie James - Yakın Mesafe: Romans ve gerilim aşk türünde bir kitaptı. FBI/US Attorney Serisinin ikinci kitabıydı. Yorum için Tıklayınız.   Puanım ise 5/5.



  • Josh Malerman - Carol Gömülmeden: Psikolojik gerilim, gizem türündeydi diyebilirim. Tam olarak türünü kestiremiyorum ama Western havası da vardı kitabın açıkçası. Yorum için Tıklayınız.   Puanım ise 2/5.



  • Josh Malerman - Kafes: Psikolojik Gerilim, gizem ve birazıcık da ürpertici bir türdeydi diyebilirim. Bir de söylemezsem içimde kalır okuduğum en iyi Josh Malerman kitabıydı. Yorum için Tıklayınız.   Puanım ise 5/5.



  • Samantha Young - Jamaica Caddesi : Romans türündeydi ve yetişkin içerikli de olduğunu söylemeliyim. On Dublin Street serisinin üçüncü kitabıydı. Tavsiyem sıralı okumanız. Yorum için Tıklayınız.   Puanım ise 5/5.




  • Ufuk Acar - Eflin: Kişisel gelişim türünde gibi hissettirdi bana ama içerisinde de  aşka dokunuşlar vardı. Yorum için Tıklayınız.   Puanım ise 4/5.




  • Mehmet Arslan - M'ars: Romantik, günlük tarzında bir kitaptı. Aslında tam olarak türünü pek tanımlayamıyorum da. Yorum için tıklayınız. Puanım ise 3/5. 




  • Mehmet Arslan - M'ars 2: Romantik, günlük tarzında bir kitaptı. Aslında tam olarak türünü pek tanımlayamıyorum da. Yorum için tıklayınız. Puanım ise 3/5. 




  • Mary Lynn Bracht - Beyaz Kasımpatı: Historical fiction denilen tarihi kurgu türündeydi. 2. Dünya Savaşı sırasında yaşananları anlaıyordu. Daha çok seks köleliğini, küçük yaştaki kız çocuklarının kaçırılıp zorlandıkları hayatlara dokunuyordu. Yorum için tıklayınız. Puanım ise 5/5.


Bütün bunların haricinde Stephen King'in Sis adlı kitabından uyarlanan ve Netflix'de yayınlanan dizisi The Mist'i izledim. Biliyorsunuz ki uyarlama dizi / filmleri izleyip sizlerle yorumları paylaşıyorum. The Mist dizisini de bitirdim. Onun da yorumu blogda mevcut.


İşte bu ay böyle geçti ve bence hiç de fena değil benim için :) Mart ayının daha iyi olmasını diliyorum :D 






2 yorum :

  1. Belirli kitabı belirli zamanda hedef koyup okumak en iyisi
    Bende sizin taktiği uyguluyorum.
    En azından az da okusam mutlaka okumuş oluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, sizin gibi kaliteli içerik üreten bir yazarı blog yazarlarının sosyal paylaşım ve buluşma noktasında görmek isteriz. Böylelikle içeriklerinizi diğer blog yazarlarına tanıtabilir ve diğer blog yazarlarıyla kolaylıkla iletişim kurabilirsiniz. Blogcular Club’da paylaşılan içerikler editör onayından geçtikten ve yazarın onayı alındıktan sonra dergimizde yayınlanacaktır. Dergide yer alacak makaleler banner kodlarını sitesinde yayınlayan bloglar arasından seçilecektir. İyi çalışmalar. https://www.blogcular.club/welcome

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın