18 Ocak 2015 Pazar

0 Mimlendim! High School Musical Book Tag


Bu haftasonunu mimlere ayırdım :D Dün Kördüğüm Hayalleri'nin mimine cevap verdim şimdi de Orta Boy Popcorn'un mimine cevap veriyorum :)
Sorulara şöyle bir baktım da oldukça zorlayacak gibi görünüyor ya neyse... :))

Hadi başlayalım :D

~~~*~~~

1.Yeni Bir Şeye Başlangıç - Yeni  favori tür / yazar / seri?

'Yeni' kelimesinden yeni keşfettiklerimi olarak algılamayı tercih ediyor ve ona göre cevap veriyorum :)  

Yeni favori tür => Distopya. Herkes okuyordu bu türü görüyordum ama ben yeni keşfediyorum ve açıkçası fena değil diye de düşünüyorum :) Bu yüzden henüz bu tür kitaplarda yeni olduğumdan dolayı Sürgün - Rashelle Workman diyorum :) 

Yeni favori yazar =>Yine 'Yeni' kelimesini baz alarak son okuduğum kitaplar üzerinden cevap veriyorum ve Amy Harmon ile Wendy Higgins diyorum :)

Yeni favori seri => K.Bromberg'in Driven Serisi ve Wendy Higgins'in The Sweet Üçlemesi.

2.Öyle bir kitap ariyorum ki - içinde istedigim hersey var?

Imm... Sanırım Meral Kır-Aşkı Seçtim diyeceğim. Aşk, aile bağları, arkadaşlık birazıcık macera ve atraksiyon azıcık mizah,komedi (Doruk adamım yeter ;))... Belki fantastik bir tarafı yok ama sizde bir kitapta fantastik bir şeyler okumayın canım ;)

3.Muhteşem - En büyük divanın olduğu bir kitap?

Oyss.... nasıl bir soru bu ya... genelde 'diva' kadınlar için denir ama ben okurken kadınlarla pek ilgilenmem ki :P hehe... Çalışmadığım yerden geldi hocam diyesim var! Bilemedim şimdi çok iyi düşünmem lazım.

Tamam tamam buldum! Diva'yı erkek karakterler için kullanıyor ve gelmiş geçmiş en büyük diva Royce Westmorland ve Clayton Westmoreland diyorum! Üstlerine tanımam arkadaş! Belki birkaç on milyon karakter daha olabilir ama listenin hitleri bu ikisi :D

4.Mevcut durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?

Bu tür kitaplar zor bulunur aslında ve onlardan birine denk geldim sanırım. Tarryn Fisher'ın Love Me with Lies serisi... Karakterleri klişenin ötesindeydi. İyi çocuk mu kötü çocuk mu? İyi kız mı yoksa yalancının teki mi? Şimdi Leah hangi kategoride... Caleb, deli mi iyi mi kötü mü? Bu karakterlerin aklı başında mı? aaaaa manyak mı bunlar ya!! Hardi sadist mazoşist falanlar... diye tepkiler...

Ne kurgu ne de karakterler klişe kelimesine uygundu. Tam anlamıyla klişe değillerdi, tam zıttılardı!

5.Erkekler geri döndü - En iyi bromance?

Bromence? Cidden mi bunu soruyorsun? Hadi ama... hangi yakışıklı bir diğer yakışıklı ile yakın arkadaş ki? Genelde rakiptirler yahu :D

Bu soruya FMArsal kitaplarından cevap vermek en iyisi sanırım. Doğan ve Tamer... Ya da Tahir ve Akın :D hehe işte buyrun size bromance. Hatta bütün FMArsal boys bu soruya örnek ;)

6.Ne Zaman – Favori  yaz okuman?

Yaz mı? Benim mevsime göre ayrı kitap okuma huyum yoktur. O yüzden yazın şunu okurum diyemem ama öğrenci olup da yaz için liste yapanlara şunu söyleyebilirim ki, romantik bir şeyler istiyorsanız Aşkı Seçtim, Teryüz, On Küçük Nefes; fantastik bir şeyler isterseniz Tatlı Şeytan, chick-lit isterseniz Papucumun Ajanı kitaplarını önerebilirim :)

7.Her gün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?

Imm... süper bir soru! Nereden geldi aklınıza çok merak ettim! Genelde hep insan figurleri kullanıldığından kapaklarda sanırım aksi bir kapak seçerdim. Bunun için Aşka Var mısın ya da Ayaklı Bela, en büyük ihtimalle Grinin Elli Tonu ;)

8.Sadece Seninle Olmak İstiyorum – Elinden bırakamadığın bir kitap?

İçinde Aşk Saklı ve Düşler Krallığı'nın haricinde söylemek gerekirse FMArsal ve Vefa Enver kitapları diyebilirim devamlı aralarını kurcalayıp bakıyorum her kitabın :D Ahh bir de Grinin Elli Tonu :D

Bu soruya tek kitapla cevap vermek diğerlerine haksızlık olur diye düşündüm ;)

9.Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?

Doruk! Asya'nın onca yaptığı şeyden sonra kadını affetti, sonra bir de peşine koştu evlenebilmek için. :P hehee şaka şaka... Doruk sever biri olarak onun mutlu olmasından mutluyum ;) Her ne kadar Meral ablayı Asya'yı öldürmesi konusunda sıkıştırmış olsam da ;)

Beni hayal kırıklığına uğratan karakter... Fırsatçı kitabında Caleb oldu. Aslında kısmen hayal kırıklığına uğratmadı sadece harekete geçmesi gerektiği zaman yapması gerekenin aksi şeyler yaptı bu da sonradan pişman olsa da okurken beni hayal kırıklığına uğrattı.

10.High School Musical - En sevdiğin kurgusal okul?

Oyss.... tabisi Melez Sözleşmeleri'ndeki okul! Mitoloji severim, sonuçta her yerden Adinos gibi biri fırlıyor ;)

11.Humuhumunukuapua – Okuduğun en saçma kitap / sahne / karakter?

Kocan Kadar Konuş, bence çok... saçma geldi bana... ne yapıldığı reklamın kitabıydı bence ne de o kadar bahsedilip popüler olmasına gerek vardı! Sahne... saçma sahne ne yazık ki aklıma gelmiyor yav... En saçma karakter... Leah Smith... Tehlikeli Kızıl! Bu karakteri seçmemin nedeni ilk sayfadan beri kadına karşı bir antipati beslemiş olmam. Kadının sevilecek tek bir yönü, tüyü, kılı yok arkadaş! Gereksiz bir karakter! Ölsün bence ;)

12.Bahar Müzik Potpurisi - Mutlu Son?

Mutlu son... ımm... sonunda sevenler buluşup, mod "evli mutlu çocuklu" oluyorsa eğer alın size mutlu son! :)) Ahh tabi genelde romance okuduğum düşünülürse bu modu örnek gösterdim ama eğer bir polisiye okuyorsam da kesinlikle cinayet çözülmemeli ve katil kaçmalı ;) eee katil için mutlu son :P hehe şaka bir yana mutlu son denilince akla hep romance gelir, sonucunda bir polisiye de mutlu son nasıl olsun ortada %99 cinayet oluyor.

~~~*~~~

Bir mimin daha sonuna geldik :) Cidden zorladığım bir mim oldu, sorular oldukça zor ve kazıktı. Cevaplarım hep düşünerek oldu!

Şimdiden mimlenen arkadaşlara kolay gelsin diyorum :) Kızlar yine sizi seçtim :D 








Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın