24 Ocak 2015 Cumartesi

0 Lafebesi - Kızkafası


Olimpos Yayınları'ndan çıkan oldukça ilgi çekici kapak tasarımına ait Kızkafası kitabı okundu, bitti. Dizüstü Edebiyatı denilen türde olan kitap bu türü sevenlerin severek okuyacağı kitaplardan.

Kitap, üniversite sınavına girmiş ve sınıf öğretmenliğini kazanmış ama bölümü yerine tiyatro isteyen dans dersleri alan bir kızın hayatını konu alıyor. Esprili ve mizahi bir şekilde anlatımla süslenmiş kitap.

Aslında üniversite hayatına yeni atılan kişiler için eğlenceli bir deneyim olabilir bu kitabı okumak :))

Dediğim gibi meşhur Pucca tarzı kitapları seviyorsanız bunu da seversiniz. Keyifle okuyup zaman zaman eğleneceğiniz bir gerçek bu yüzden "ben bu türü seviyorum" diyorsanız okuyun. Eğer benim ki bu türü pek beğenmiyorsanız da okumayın. Tamamen zevke hitap edecek bir kitap, yani her okurun okuyabileceği bir tür değil bence.

Özellikle değinmek istiyorum kapağı çok beğendim ve kitapta bölüm aralarındaki o küçük kalpler de çok sevimli bir detay olmuş.

Kitabın başında kapağı çevirdiğinizde pembe sayfanın üzerinde bir yazı var, çok hoşuma gitti sizlerle paylaşım yorumumu bitiriyorum.

"Yazdım;
çünkü ben keşkeleri hiç sevmem..."


Dip not: bana kitabı sevdiniz mi demeyin vallaha bilmiyorum sevdim mi sevmedim mi? Çoook kararsız kaldım ben! Elimden bırakıp bırakıp aldım bilemedim... :(


Yayınevi            : Olimpos Yayınları
Sayfa Sayısı       : 296
Satın almak için : kitapyurdu

Tanıtım yazısı:

Aslında her şey evrenin: 
"Sen isteklerini söyle gerisini bana bırak" demesiyle başlamıştı... 
Ben de bir güzel sıralamıştım isteklerimi... Acaba çok şey mi istedim evrenden? Yoo, çok şey istemedim aslında... Ve böylece düştüm yollara...

Hayallerim, heveslerim, yaşadıklarım, yaşayamadıklarım, sevdiklerim, kızdıklarım, kırdıklarım ve vazgeçtiklerim...

Yazdım; çünkü ben keşkeleri hiç sevmem... Hayallerim, heveslerim, yaşadıklarım, kırdıklarım ve vazgeçtiklerim...

Taşınan bavullar, yapılan çılgınlıklar, karşılıksız aşklar, çekilen otostoplar, yaşanan gelgitler ve daha niceleri...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın