8 Aralık 2016 Perşembe

1 J. L. Drake - Parçalanmış ( Broken Trilogy #2 )


~~*~~~
"Başına gelenler için üzgünüm, ama senin izini sürdüğüm ve sana aşık olduğum için asla pişman olmayacağım."
~~~*~~~

Broken Serisi (Kırılmış Serisi)'ne son sürat devam ettim ve 2. kitabı da okudum .Zaten kısacık tadı damakta kalacak bir kitap olduğundan çabuk da bitti. Şimdi de çok yakında çıkacak olan 3. kitabı bekliyoruz.

Yazarın bu kitabı daha iyiydi, şu yönden iyiydi yine anlatım geçişleri vardı ama ya Cole ya da Savi tarafından anlatılıyordu ve bu da kitaptan koparmadan yapılmıştı dolayısıyla kitabın kurgu döngüsünde bir sıkıntı yaratmadı benim için.

Parçalanmış, ilk kitaba göre daha hareketli ve soluksuz okunacak cinstendi, çünkü ekşın bitmiyordu. Kırılmış seriye giriş kitabıydı neyin en olduğunu neden olduğunu sorguluyor öğrenme konusunda yanıp tutuşuyordun ama bunda öğrenmiş olduğun gerçeklerin doğurduğu sonuçları görüyorduk. Dolayısıyla olaylar durmak bilmeden ilerledi.

~~*~~~
Kara hiç görünmezken suyun içinde hayatta kalmaya çalışıyormuşum gibi hissediyordum.
~~~*~~~

Amerikalı kendini yine gösterdi ve kendiyle beraber Savi'nin kaçırılma planının inceliklerini de su yüzeyine çıkardı. Savi kaçıp gitmenin cezasını ödeyerek tekrardan kaçırıldı. Bu sırada acımasız gerçeklerle yüzleşti. Cole sevdiği kadını koruma peşine düşerken ekibi yine kusursuzluğunu sergiledi.

Blackstone ekibini ve ekip üyelerinin birbirleriyle olan bütününü okumak çok güzeldi..

Cole ve Savi arasında cereyan eden olaylar benim için pek sürpriz olmadı çünkü bu tür bir şey bekliyordum ama Cole'un bazı çıkışlarını açıkçası beklemiyordum.

Neyse anlatıp da hevesini kaçırmayayım. Zaten kitap kısacık bir şey.. .hazır 3. kitapta hazırlık aşamasındayken bence hemen kitapları okumaya başlayın derim ben.

~~*~~~
Bu eve her şeyimden koparışmış halde geldim ve sen beni yeni baştan bir varlığa dönüştürdün. Seninle tanışana kadar hiç, bir bütün olduğumu hissetmemiştim, aidiyet duygusunu hiç yaşamamıştım, gerçek aşkı hiç tatmamıştım.
~~~*~~~

Beğendiğim bir seri oldu, çoook büyük beklentiyle okumayın, olayların hızlı ilerlemesi büyük beklentisi olanın beklentisini kırabilir ama genel olarak bakıldığında çok güzel, sıkmadan ve akıcı bir kurguya sahip bir kitap.

Broken Trilogy (Kırılmış Serisi)
Ahh, bu arada kısa bir not olsun, bu seride tanıdığımız Mark ve Keith'in hikayeleri Blackstone Serisi'ne dahil ve sadece ikisinin hikayesini anlatıyor. Dileriz onları da Tükçe olarak okuma şansı elde ederiz, yoksa kitapları orijinal dilinden okumayı planlıyorum ;)


Kitabın adı      :  Parçalanmış
Orijinal adı     : Shattared
Yazarı              : J. L. Drake
Çevirmen        : Başak Bekişli
Seri bilgisi       : Broken Trilogy #2
Yayınevi           : Aspendos
Sayfa sayısı      : 248

Kitabın tanıtım yazısı: 

Ben Savannah Miller. Özel Kuvvetler'den Cole Logan'a deliler gibi âşığım. Onu kaybetmemek adına kendimi tehlikeye attım. Bunu yaparken kendimi hiç sorgulamadım ama sorgulamam gereken başka şeyler olduğunu fark ettim. Ailem, arkadaşlarım, inandıklarım… 
Cinayetler gördüm, işkenceler gördüm, kaybetmeyi öğrendim ve kazanmak için bedel ödemem gerektiğini…


Evet, ben Savannah Miller. Seçimlerimden ben sorumluyum ve her zaman inandığım şeyler için cesur olmayı hayat bana bir kere daha gösterdi. Aşkın nelerin üstesinden geleceğini öğrendim, aşkın her dibe vuruşta beni nasıl ayakta tuttuğunu öğrendim. Hayatımdaki tüm kirli ilişkileri şimdi bir bir çöpe atma zamanı dediğimde hâlâ kendimi bulma çabasındayım.
"Seni seviyorum, Cole, canımı en çok acıtan da bu." 
-Savannah Miller-

1 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın