13 Aralık 2016 Salı

4 Mia Sheridan - Leo ( Leo#1 )


~~~*~~~
Değnekler, taşlar ve yumruklar kemiklerini KIRABİLİRDİ ama eninde sonunda kalbini kıran ise kelimelerdi.
~~~*~~~

Uzun zamandır, hatta ilk çıktığından aldığım ama Leo'nun Şansı kitabını görünce okumayı ertelediğim bir kitaptı Leo. hani devamı ise beklemeyeyim peş peşe okuyayım diyordum ama illa ki peş peşe okumama da gerek yokmuş ya neyse ;)

Başka Dilde Aşk kitabından Mia Sheridan kurgularını sevmiş okuru sıkmadan gereksiz uzatmalardan kaçınarak kaleme aldığı hikayelerini beğenmiştim. Leo kitabında da beni yanıltmadı. Severek okuyacağım ve her kitabını almayı planladığım yazarlardan birş oldu kendisi.

~~~*~~~
İşte o anda sadece mutfağında otururken ona sırılsıklam aşık oldum. Çok erken ve inanılmaz derecede aptalcaydı. Ama tamamen doğruydu.

~~~*~~~

Leo, kimsesiz iki küçük çocuğun küçük yaşlarda birbirlerine hissettikleri duygunun büyüklüğünü ve aradan sekiz yıl geçse de araya mesafeler girse de hissedilenler gerçek ve yoğunsa ve derinse bitmeyeceğini anlatan bir kitaptı.

Kosaca konusunu anlatmak gerekirse, Evie ve Leo koruyucu ailelerin yanında birbirlerini tanıyan ve birbirlerinin her şeyi olan iki küçük çocuktur. Leo evlat edinilip Evie'den ayrılmak zorunda kaldığında birbirlerine sözler verip birbirleri ile iletişimi koparmayacaklarını ve hep sadece birbirlerinin olacağının sözünü verirler. Ancak aradan geçen 8 yılda Leo, Evie'yi hiç aramaz ve birbirleri ile iletişim kurmazlar. Evie'de kendi hayatına devam eder, içten içe Leo'yu bekleyerek. ancak bir gün Leo'nun arkadaşı olduğunu söyleyen Jake, Evie'yi bulur ve ikili arasında cereyan eden kıvılcıma karşı koyamazlar. Hızlı ilerleyen ilişkilerine rağmen birbirlerine kapılan ikili arasında öyle büyük sırlar vardır ki... özellikle Jake öyle büyük sırlar saklamaktadır ki, bu sırlar ortaya çıktığında ya ikilinin aşkı daha da büyüyüp yakıp kavuracak ya da yakıcı ve yok edici bir ayrılık girecektir.

~~~*~~~
"Bir gün sana paranın satın alabileceği en güzel kıyafetlerle dolu bir gardırop alacağım."
"Süslü elbiselere değil, sadece sana ihtiyacım var Leo."
"İkisini de elde edebilirsin."
~~~*~~~

Güzel, yoğun ve gerçek bir aşkın hikayesi...

Evie'nin içten içe duyduğu güven... Jake'in çaresiz aşkı... her şey çok güzeldi. Gereksiz kıskançlık krizleri, sırf uzasın diye araya giren entrikalar yoktu. Kitap duygu neyse oydu, olay nasıl olması gerekiyorsa öyleydi.

Arkadaşlıkları, hayatta kalma savaşını, aşkı öyle güzel işlemişti ki yazar yine severek okudum ve tatmin edici sonuyla gülümseyerek kitabı kapattım. Elimden bırakamadım ve bitmesini de istemedim.

Şimdi de Leo'nun Şansı kitabının siparişini verdim onu da okumak, Evie'nin hikayesini dinledik bir de olayları diğer taraftan bakıp Leo'yu da dinlemek lazım ve yazarın kusursuz kaleminin tadını doyasıya çıkarmak gerek.

Sizlere de tavsiye ederim, okuyun pişman olmayacaksınız.

~~~*~~~
"Neden bana bakıyorsun?"
"Çünkü yüzün hoşuma gidiyor."
~~~*~~~

Şu yukarıdaki alıntı var ya... birçoğunuza oldukça sıradan sözler gibi gelebilir ama Leo ve Evie arasında anlamı sıradanlıktan soldukça uzak... Sıradan birkaç kelimeye yüklenen anlamlar fazlasıyla ağır duygular taşıyor. Koca bir aşkı taşıyor neredeyse...

Her ne kadar Başka Dilde Aşk favorim olsa da bu kitabı çok beğendim ama Archer her zaman benim için bambaşka olmaya devam edecek.

Kitabın adı      :  Leo
Orijinal adı     : Leo
Yazarı              : Mia Sheridan
Çevirmen        : Hanife Albayrak
Seri bilgisi       : Le0 #1
Yayınevi           : Yabancı Yayınları
Sayfa sayısı      : 288

Kitabın tanıtım yazısı: 

Başka Dilde Aşk'ın yazarı Mia Sheridan'dan, kayıp aşklara ve yeni başlangıçlara dair yepyeni bir roman… Evie ve Leo, koruyucu aileleri vasıtasıyla tanışmışlar ve sıkı bir dostluk kurmuşlardı. Büyüdükçe, aralarındaki bu dostluk yerini daha yoğun bir duyguya, yani aşka bırakmış ve on sekiz yaşına girdiklerinde birlikte bir hayat kurmaya yemin etmişlerdi. Ergenlik çağındayken Leo birden evlat edinilip başka bir şehre taşınmış ancak Evie'ye bulduğu ilk fırsatta onunla iletişime geçeceğine dair söz vermişti. Ne var ki Evie ondan bir daha haber alamamıştı.

Sekiz yıl sonra Evie şansını döndürüp kendine bir hayat kurmuştu. Bir işi, arkadaşları vardı ve mutluydu. Ardından gizemli bir adam ortaya çıktı, onu Leo'nun gönderdiğini iddia ediyordu. Ve bu adamla aralarındaki elektrik inanılmazdı! Yine de, Evie bu ateşli yabancıya güvenebilir miydi? Ve bu yabancı, Leo'yla olan bağlantısı ve onun ortadan kayboluşu hakkında Evie'ye yalan söylüyor olabilir miydi?

"Bu hikâyenin her şeyi mükemmeldi! Beni ağlattı, güldürdü, kendimden geçirdi. Kısacası, bayıldım!"
-Aestas Book Blog-

4 yorum :

  1. Başka Dilde Aşk da Leo da benim de çok severek okuduğum kitaplardan *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şimdi Leo'nun Şansı'nı okuyorum o da çok güzel :) tavsiye ederim

      Sil
    2. Elimdeki kitapları bitirmeden yenisini almayacağıma dair kendi kendime söz verdim o yüzden şu an alamıyorum Leo'nun Şansı'nı ama çok da merak ediyorum... :(

      Sil
    3. Şuanda okuyorum ben ve süper gidiyor umarım kısa zamanda alırsın ve okursun :) kesinlikle hayal kırıklığı yaşatmayacak bir kitap :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın