22 Mayıs 2019 Çarşamba

4 Kitap Alışverişim - Mayıs 2019



Bu ay aldığım kitapları sizlerle paylaşmak istedim. Bazılarını kitapsec.com adresinden bazılarını ukitap.com adresinden aldım. Bir tanesi de instagramda tur grubundaki çekilişten kazandım. :) Sanırım şanslı bir anıma denk geldi çünkü genelde kazanamam :) 

Genel olarak bakıldığında Ephesus Yayınları kitapları almışım. Aslında yayınevinin istediğim kitaplarını neredeyse almışım hep. Bir iki tane daha kaldı onun haricinde yeni çıkaracaklarını beklemede olacağım :) 

Öncelikle, kitapseç.com adresinden ilk defa alışveriş yaptım, benim için deneme oldu ve çok memnun kaldığımı dile getirmeliyim. Siparişimi verdiğimin ertesi günü kargoya verilmişti. İki günde elime ulaştı kitaplarım. Bu siteden Gölge ve Kan, Kördüğüm, Amber ve Acımasızlar kitaplarını aldım. İndirimleri bakıyordum ve en indirimli bu sayfadaydı kaçırmak istemedim. Arada bir kontrol edin bu siteyi derim :) 

Ukitaptan ise, Soğuk serisini ve Bir Varmış Bir Yokmuş Kitaplarını aldım. Çok ekonomik aldığımı dile getirmeliyim. İkinci eller evet ama o kadar temizler ki sanki ilk okuru ben olacakmışım gibi. 

Çekilişten kazandığım kitap ise Gündüz Düşü. Bu kitabı çok merak ediyordum. Yazarı çok tavsiye edildi ilk defa deneyeceğim bakalım nasıl olacak. 

Detaylı olarak listelemek gerekirse bu ay henüz bitmedi ama aldığım yeni kitaplarım; 
  • Kerri Maniscalco - Gölge ve Kan
  • J. J. McAvoy - Acımasızlar
  • T.Y.Mazer - Amber
  • Seda Özerbay - Kördüğüm
  • Meryem Nart - Bir Varmış Bir Yokmuş
  • Gülçin Özbek Kuyumcu - Gündüz Düşü
  • Aşkın Nur Karataş - Soğuk Serisi

Hepsini çok merak ediyorum umarım her biri beklentimi karşılayacak kadar iyidir :) 



4 yorum :

  1. U kitap sitesini daha öncede duydum kullanmadım. Kördüğüm'ü çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben birkaç sefer kullandın bemce denemelisiniz Ama puanı yüksek üyelere dikkat edin ki bir sorun yaşamayın.

      Sil
  2. Instagram'da görmüştüm ama burda detaylı okumak daha keyifli oldu abla. Kitapseç sitesine ben de bakacağım. Aldıklarının hepsini keyifle okursun umarım. 😍💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapseç çok denk geldi denedim bence bir bak, ama indirim yakalamaya çalış ben indirime denk geldim baya iyi fiyata aldım :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın