23 Ağustos 2019 Cuma

4 Yeni Kitaplarım - Ağustos 2019

Vee yine rahat durmayarak kitap alışverişi yaptım. Bunun bir bağımlılık olduğunu düşünüyorum çünkü yeni bir kitap çıktığında hemen almazsam bitecek, tükenecek ve ben hiç o kitaba sahip olamayacakmışım gibi geliyor. Bu yüzden de birkaç hafta içinde hemen almaya çalışıyorum.

Artık kitaplığımda okuduklarımı geçtim okumadıklarımı bile koyacak yerim kalmayacak yakında :) 

Neyse, bu seferki alışverişim kitap365.com sitesindendi. Ben o sitesi çok sevdim, hem çok hızlı temin edip gönderiyor hem de fiyatları da hemen hemen diğer sitelerle aynı ya da bir tık daha uygun. Bu yüzden oradan almaya devam ediyorum. Bir de alışveriş yapanlara Okuma Günlüğü defterinden hediye ediyorlar. İkinci defterim de elimde :D 

Neler aldığıma gelirse; 

  • M. C. Beaton - Minerva
  • Elizabeth Hoyt - Gizemli Sevgili
  • Sarah MacLean - Tehlikeli Anlaşma
  • M. C. Beaton - Emily
  • Lisa Valdez - Sabır
  • Collen Hoover & Tarryn Fisher - Asla Asla 2

Çoğunluğunun historical romans olduğunu itiraf edeyim. Sevgili yayınevleri siz çıkartın biz alalım :D 

Şimdiden aralarında okuduklarınız varsa yorumlarınızı beklemedeyim :) 

4 yorum :

  1. Hiçbirini okumadım, hepsini keyifle okursun umarım abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzelim :) beklentim çok yüksek umarım seveceğim :)

      Sil
  2. O hastalık bende de var ama son bir senedir takas yöntemiyle elimdekileri çıkarıyorum. Maddi anlamda bana çok katkısı oldu. Fakat alınacaklarda beni sürekli dürten bir kısım kitap var ki onları yakın zamanda almazsam çatlayacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısını bazen ben de yapıyorum, ama dediğin gibi alınacaklar her zaman parlayıp al beni diyor resmen :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın