14 Aralık 2019 Cumartesi

3 Yeni Kitaplarım - Aralık 2019

Kitapyurdu 25 Kasım'da Yabancı Yayınları'nda %50 indirim yapmıştı benim de almayı planladığım kitaplar olunca indirimi kaçırmadım tabi ki :) 

Hemen temin edilmesine rağmen kara cumaya denk geldiği için gecikmeli gelen kargo sonucunda teslim edildi çok şükür. Gerçi bir hafta sonra da Pegasus Yayınları indiriminden alışveriş yapmıştım o henüz teslim edilemedi beklemedeyim. 

Neyse en azından bunlar geldi ve bugün doğum günüm olunca da çok güzel denk geldi bu kitaplar :D 

Eveet, doğum günü kızı olarak burada sizlere yeni bir post yazıyorum ama çok keyif alarak yazdığımı söylemeliyim. Hayatımın en dolu geçtiğini düşündüğüm anlardan birini burada geçiriyorum şuanda :) 



Çok uzatmayarak indirimden yararlanıp neler aldığıma gelirsek; 

  • Wildcard
  • Geekerella
  • Prenses ve Hayranı
  • Walter Erkekleriyle Hayatım
  • Aşk ve Ölüm Oyunu

Aralarında okuduklarınız var ise yorumunuzu beklemedeyim :) Ya da merak ettiğiniz buna öncelik ver dediğiniz var sa onu da yazın elimden geldiğince öncelikli okurum :) 



3 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın