1 Aralık 2019 Pazar

7 Kasım - 2019 / Neler Okudum?

Kasım ayı benim için en verimsiz aylardan biriydi. Daha ne kadar kötü olabilir diye düşündüğümde aklıma gelecek ay olarak kaldı. Çünkü resmen elime aldığım kitap günlerce elimde süründü, başladıklarımı da bitirmekte zorlandım. 

Reading Slump diye bir şey gerçekten varmış ve benim bu durumdan acilen çıkmam lazım, ayda 7-8 kitap okuduğum zamanları özledim resmen. 

Kasım ayında topu topuna 3 kitapla bitirdim. Kabus gibi bir sayı elimde yarım iki kitabın var ve onları bu ay bitirmeyi planlıyorum. Umarım kısa zamanda toparlanıp okumaya devam edeceğim. 

Neler okuduğuma gelirse;



Umarım sizlerin daha bol kitaplı geçmiştir Kasım ayı ve umarım Aralık hepimize daha bol kitaplı gelir :) 

Kitapların yorumu için üstlerine tıklarsanız sizi linkler yorumlara götürecektir :) 




                             Okumayı bırakmayın :)

7 yorum :

  1. Kasım ayı benim içinde kitap okuma yönünden berbat bir aydır. Umarım kitap okuma gücümü aralık ayında bulurum. Yarım kalanları tamamlar, hedeflediklerimi okurum. Çok amin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı duayı ben de ediyorum ve kocaman bir amin diyorum :)

      Sil
  2. Verimli bir ay olmuş, sizi takibe aldım. Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  3. Ben de yoğunluktan okuyamadım, gerçekten çok kötü hissettiriyor abla. Umarım bu ay kasımı unutturacak kadar güzel geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy umarım kuzum, cidden insan kendini kötü hissediyor, bunu kırmamız eski tempomuza dönmemiz lazım :)

      Sil
  4. Bu ay herkeste bir düşüş var sanırım. Bende okuyamadım:(

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın