21 Aralık 2019 Cumartesi

4 Yeni Kitaplarım - Aralık 2019

Ve yine kitapyurdu'nun indirimini değerlendirdim. Pegasus Yayınları'na %50 indirim yapmıştı ve ben de Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisini çok istiyordum.

Filmlerini izlemiş ve çok sevmiştim. Kitaplarını da okumak istedim o yüzden de indirim bekliyordum. Görünce de indirimi hemen aldım kitapları.

Tabi yanına bir kitap daha ekledim o da Bona Dea... Işılca'nın kitaplarını seviyorum her ne kadar elimde henüz okunmamış Köle serisi olsa da bu kitabını da merakla okumayı bekleyeceğim. Çünkü kadın bence çok iyi yazıyor.


Liste olarak yazmak gerekirse;

  • Zümrüt Yeşil
  • Safir Mavi
  • Yakut Kırmızı
  • Bona Dea 
Aralarında okuduklarınız var ise yorumunuzu beklemedeyim :) Ya da merak ettiğiniz buna öncelik ver dediğiniz var sa onu da yazın elimden geldiğince öncelikli okurum :) 


4 yorum :

  1. Bir ara Zümrüt serisine takmıştım ama sonra hevesim geçti. Keyifle oku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım benim hevesim okumadan geçmez :) filmlerini sevmiştim :)

      Sil
  2. Hiçbirini okumadım ama sevilen kitaplar, senin yorumlarını da bekliyorum abla :)

    YanıtlaSil
  3. Evet yorumlar çok güzel kitaplara dair, umarım seveceğim :)

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın