1 Şubat 2022 Salı

0 Neler Okudum - Ocak 2022

Ocak ayını da geride bırakırken neler okuduk neler izledik yazısıyla karşınızdayım.

Öyle çok verimli bir ay değildi ne yazık ki benim için, çünkü aşırı iş yoğunluğumdan ne yazık ki o kadar yorgun oluyordum ki kitap okumak içimden gelmiyordu. Ki hala o yoğunluğum devam ettiğinden dolayı hala o durumdayım. Kendimi toparlamam lazım ama ne yazık ki olmuyor da... yine de hiç okumamaktansa az da olsa okumak önemli bir şey bence. 

Gerçi hevesle aldığım kitapları okuyamamak da zor geliyor itiraf etmek gerekirse... 

Neyse... Ocak ayın da kitap okuduğum gibi bir tane de dizi bitirdim. Diziler şu sıralar en büyük kaçış noktam oldu. 

Normalde araya bir röportaj da sıkıştırasım vardı ama ne yazık ki olmadı umarım bu ay yapabilirim. 

Neler okudum;

  • Puanım : 4/5      //   Paula Quinn - Bir Arzunun Güncesi
  • Puanım : 5/5      //   Sally Thorne - %99 Benim
  • Puanım : 4/5      //   Mia Sheridan - Eden'in Kaderi
  • Puanım : 5/5      //   Stephen King - Azrail Koşuyor



Neler izledim;





Bol kitaplı bir ay geçirmenizi dilerim :) 





 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın