16 Şubat 2022 Çarşamba

0 Rumeysa Gülhan - Feveran Veda



~~~*~~~
"Ben yıllarca cesaret edmemişim... Ben aşka cesaret edememişim... Ben sadece her şeyi uzaktan izlemeyi seçmişim. Seni böyle yakından izlemek, öpmek varken ben sadece seni uzaktan izlemeyi mahkum kalmışım..."
~~~*~~~

 
Bazen zorlamamak lazım... cidden zorlamamak lazım... olmuyorsa bırakmak lazım... sırf elimizde var diye serileri beğenmediysek, beklentimiz karşılanmadıysa okumamak lazım... 

Kendime bir daha böyle bir işkence yapmayacağıma söz veriyorum. Umarım bu sözümü tutacağım... Hep içimdeki iyimser okurun, ya daha iyiyse ya daha başarılı olduysa ya ilki acemiydi bunda daha iyi iş çıkardıysa demesi beni sevemeyeceğim kitapları okumama neden oluyor. 

İlk kitabın yorumundan düşüncelerimi belli etmiştim zaten. Bu kitap içinde farklı şeyler düşünmüyorum. Bu yüzden çok uzatmayacağım. Kısaca konusuna değinip yorumumu bitireceğim. 

Feveran kitabıyla başlayan Yiğit ile Asya'nın aşkı bu kitapla devam ediyor. En son Asya'nın başına silah dayanmıştı ve ilk kitap öyle bitmişti. Bu kitapta o sahnelerin rüya olduğunu okuyarak aslında hiçbir problemin olmadığını öğreniyoruz. Asya ve Yiğit sonunda evleniyorlar ama tabi bu sefer de evlilik tartışmaları gereksiz tripcanlar moduna giriyorlar. Sonra Menderes -kendisi Yiğit'in en yakın arkadaşı- Aylin -kendisi Yiğit'in kız kardeşi- ile olan ilişkisi vukuat çıkarıyor. Derken Asya'nın babasının gerçek babası olmadığını okuyoruz o kısım tamam diyoruz Asya'nın hamilelik hormonları devreye giriyor....tam ona tamam diyoruz her sorun çözüldü hooop bir kaza oluyor kitap bir 50 sayfa daha uzuyor... o kısım çözülüyor Asya'nın annesi ortaya çıkıyor... Hep olay olsun kitap uzasın modundaydı... 



~~~*~~~
"Bu dünyada bana verilmiş en büyük acı da olsan; hiç isyan etmezdim... Senden gelecek acı da nimettir benim için... Senin acın da varlığında güzeldir Asya..."
~~~*~~~



Benim için oldukça kötü bir deneyim oldu bu kitap. Böyle tabirler kullanmayı pek sevmiyorum ne olursa olsun bir zaman ve emek harcanmış sonuçta ama gerçekten kötüydü... gereksiz uzatmalar konusunda okuduğum kitaplar arasında bir numarayı zorlardı yani o derecede... 

Okuyup okumamak sizin tercihiniz ama benim tavsiyeme güvenip kitap alanlar var onlara boşa bu kadar para verip almayın derim. Ha size hediye gelmişti ya da çoook ucuz fiyatlara bulmuşsunzudur merak ediyorsunuzdur, boş vaktiniz de vardır tamam okuyun ama benim yorumuma güveniyorsanız almasanız da olur... 

Bir kitapla bitebilecek ve oturaklı yazılacak bir kurgu gereksiz yere 2 kitap olmuş... 

Benim kitaba puanım 5 üzerinden ne yazık ki 1 :( 


~~~*~~~
Ne tuhaftı değil mi? 
Kimisi ağlarken kimisi gülüyordu. Kimisi sadece aşka değil, aileye açken kimisi ailesinin kıymetini bilmiyordu. Öyle garip bir dünyaydı... Bazen düşününce ben bile şaşırıyordum. Milyonlarca insan, milyonlarca farklı hayat...
~~~*~~~




Kitabın adı     : Feveran - Veda
Seri adı          : Feveran #2
Yazarı            : Rumeysa Gülhan
Yayınevi          : Dokuz Yayınları
Sayfa sayısı     : 536

Kitabın tanıtım yazısı: 

“Gözünden akan tek bir damla yaşa kıyamadığım kadın bana ihanet etti..."


Yaşanan tüm acılar ve mutluluklar tek kalemde silinebilir miydi?


Yiğit Arslanoğlu, acı çekiyordu…

Asya ise bir girdabın içinde savruluyordu. Bir yanda sevdiği adam bir yanda kardeş bildiği kadın vardı. Birbirine gönülden bağlı iki insanın aşkı uğruna savaşmıştı.

Ancak Yiğit, bu savaşta karşısındaydı.

Yiğit ve Asya arasındaki koşulsuz aşk bu yalanı unutturabilir miydi?



Asya Arslanoğlu…

Masum, güzel ve bir o kadar da tutkulu bir kadın…

Yiğit Arslanoğlu gururuna ve o derin feveranına rağmen bu küçük kadının aşkına bir kez daha yenilecek miydi? 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın